۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۸۱۱۸۸
امام جمعه کرمان:

اعتماد کردن به جوانان راه عبور از مشکلات اقتصادی است

امام جمعه کرمان گفت: مسؤولان باید در کارهای خود به نیروهای جوان تکیه کنند زیرا اعتماد کردن به جوانان انقلابی و با تجربه راه عبور از مشکلات اقتصادی است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره آیات قرآن، اظهار کرد: داشتن تقوا در زندگی سبب می شود که انسان بنده خوبی در دنیا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به سخن امام صادق(ع)، تاکید کرد: حکومت و قدرت باید دست افراد و حاکمانی باشد که هیچگاه به فکر منافع خود نباشند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه افراد و حاکمان فاسد سبب نابودی جامعه مسلمانان می شوند، افزود: حاکمانی که پست های کلیدی را در اختیار افراد نالایق قرار می دهند، پایه های حکومت اسلامی را به خطر می اندازند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با استناد به سخنی از حضرت محمد(ص) در رابطه با حکومت حاکمان فاسد، ایراد کرد: افراد فاسد در حکومت های اسلامی با دست درازی به اموال بیت المال، بخشیدن امتیازها به افراد رانت خوار و مصادره زندگی افراد نیازمند، قدرت خود را نشان می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به روز جهانی کودک، اظهار کرد: کودکان یمن و فلسطین، قربانی کشتارهای سعودی و صهیونیسم هستند.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تاکید کرد: سبزپوشان حریم ولایت با هدیه کردن جان شیرین خود کشور و مردم را به آرامش می رسانند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به شهادت امام سجاد(ع)، تصریح کرد: همه مسلمانان باید توجه ویژه ای به نقش اساسی این امام همام داشته باشند.

امام جمعه کرمان با بیان این که حمله موشکی سپاه علیه تروریسم نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است، افزود: موشک های قدرتمند و پهپادهای سپاه قهرمان، درس عبرتی به دشمنان انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تأکید بر این که مسؤولان به جوانان کشور اعتماد کنند، بیان داشت: مسؤولان بدانند زمانی می توانند کشور را اداره کنند که به جوانان اعتماد کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان، تصریح کرد: سخنان حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری را مردم سعی کنند در زندگی های خود اجرایی کنند و فردی که سخنان رهبری را عمل کند می تواند دشمن شناس خوبی شود.

امام جمعه کرمان در پایان با بیان این که تبلیغات دشمنان سبب نشود که از اسلام و انقلاب دور شویم، خاطرنشان کرد: کشور ایران جوانان خوبی را دارد و مسؤولان سعی کنند از این جوانان در کارهای خود استفاده کنند./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات