۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۸۱۳۵۲

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

جمع آوری ۱.۸ میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه ها، برپایی نمایشگاه هفته ملی کودک و دیدار اهالی رسانه با خانواده شهید «امانی» عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان شمالی است.
اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: یک میلیارد و 850 میلیون تومان تاکنون در  جشن عاطفه ها از مدارس خراسان شمالی جمع آوری شده است.  

بادله با اشاره به این که زنگ جشن عاطفه‌ها نوزدهم مهرماه امسال در ۹۰۰ مدرسه  خراسان شمالی به‌ صورت همزمان نواخته شد، افزود: طبق پیش‌بینی‌ها، امسال کمک‌های این جشن به بیش از 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

وی گفت: طی سال گذشته ۱۵۶ میلیون تومان توسط دانش آموزان مدارس این استان به جشن عاطفه‌ها کمک شد. 

 وی با اشاره به این که حدود 6 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند، بیان کرد: شمارش میزان کمک های دانش آموزان در جشن عاطفه ها  همچنان ادامه دارد.

برپایی نمایشگاه هفته ملی کودک از امروز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: نمایشگاه هفته ملی کودک از امروز در دهکده مقاومت بسیج بجنورد  برگزار می شود.

منیر صادقی با بیان این که این نمایشگاه در قالب 16 غرفه از 14 تا 20 مهر ماه و با شعار «آینده را باید ساخت»، برپا می شود، افزود: در این نمایشگاه، دستگاه های مختلف برنامه های مربوط به حوزه کودک و نوجوان را در زمینه های بهداشتی، فرهنگی، هنری و اجتماعی ارائه خواهند کرد.

وی برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «آب مساوی زندگی»، رونمایی از تمبر روز جهانی کودک، توزیع 2 هزار کوله پشتی حاوی بسته های آموزشی در بین  کودکان مناطق حاشیه شهر و مناطق محروم روستایی  استان و تور بازدید از موزه حیات وحش استان برای کودکان علاقه مند را در زمره برنامه های هفته ملی کودک اعلام کرد.

دیدار با خانواده شهید «امانی»

جمعی از اصحاب رسانه، جانشین فرمانده سپاه شیروان، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیر کانون بسیج رسانه خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید «محمدرضا امانی» تنها خبرنگار شهید استان و خبرنگار شهید روزنامه «خراسان» دیدار کردند. 

«قلی زاده» مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در این دیدار، عزت و اقتداری را که نظام جمهوری اسلامی دارد از برکت خون شهدا و ایثارگری های خانواده های آنان دانست و خطاب به مادر شهید «امانی» گفت: برای ما خیلی مهم است که ما را دعا کنید تا راه شهدا را ادامه دهیم.

احزاب پاسخگوی افکار عمومی باشند

استاندار خراسان شمالی گفت: زمانی که احزاب به قدرت می رسند، پاسخگوی افکار عمومی و اعتماد ملی باشند زیرا مردم از احزاب توقع دارند در برابر وعده هایشان پاسخگو باشند.

خباز با بیان این مطلب در نشست احزاب و تشکل های سیاسی استان اظهار کرد: ماهیت وجودی احزاب، امر به معروف و نهی از منکر به مسئولان و صاحبان قدرت است.

وی اضافه کرد: احزاب باید با قدرت فکری و با رسانه هایی که در اختیار دارند تصمیم گیرندگان کشور را در جریان تصمیمات درست یا نادرست شان قرار دهند./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات