۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۸۱۴۴۶
آیت الله مصباح یزدی:

روح معنویت در مجموعه های نظام اسلامی تقویت شود

رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با تقدیر از فعالیت های نیروی انتظامی، بر لزوم تقویت روح معنویت در بخش های گوناگون نظام اسلامی تأکید کرد.
آیت الله مصباح یزدی دیدار سردار اشتری فرمانده نیروز انتظامی کل کشور با آیت الله مصباح یزدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با گرامیداشت هفته ناجا، از فعالیت های نیروی انتظامی در عرصه های گوناگون تقدیر کرد.

وی انقلاب اسلامی را یکی از نعمت های بزرگ الهی دانست و افزود: هیچگاه نباید اهمیت این نعمت عظیم الهی را فراموش کنیم و همواره باید از نظام اسلامی و دستاوردهای آن حراست کنیم تا شاهد برکات بیشتر نظام جمهوری اسلامی باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر تقویت روح معنویت در بخش های گوناگون نظام اسلامی اظهار داشت: ایمان، عقیده به خداوند و معنویت ویژگی نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که پلیس در نظام اسلامی با پلیس در کشورهای دیگر تفاوت دارد، ادامه داد: در سایر کشورها نهایت تلاش پلیس رضایت مافوق و مردم است اما در نظام اسلامی تلاش می شود که افزون بر رضایت مردم، رضایت الهی مد نظر باشد.

آیت الله مصباح یزدی ابراز داشت: در نظام الهی و اسلامی باید همه افراد و مسؤولان خود را در پیشگاه الهی مسؤول بدانند و خود را در مقابل خداوند متعال ببینند، مسؤول تراز نظام اسلامی همواره نگران است تا خداوند از او ناراضی نباشد.

وی توجه به تربیت اسلامی در کشور را امری مهم و لازم دانست و عنوان کرد: خوشبختانه در نظام اسلامی تربیت اسلامی مجموعه ها و نیروی انتظامی مورد توجه قرار گرفت که باید تقویت شود، هدف همه مسؤولان و نیروهای نظام اسلامی باید خدمت به مردم باشد.

رییی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: باید در همه مجموعه ها به ویژه پلیس تلاش کرد تا نیروهای و مدیران کشور به اسلام و ارزش های دینی و انقلابی پایبند باشند./1323/

ارسال نظرات