۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۸۱۴۵۴

جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی دانشگاه امیرالمؤمنین

شیشه بر توضیحاتی در رابطه با جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی و برگزاری آزمون اختصاصی طلاب در ۱۰ آذرماه ارائه کرد.
رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)

رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی خبر داد و گفت: ثبت نام از دهم تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت و دانشجویانی که تا 20 مهرماه نام نویسی کنند ورودی مهرماه محسوب شده و سر کلاس های درس حضور پیدا می کنند اما در غیراین صورت ورودی دی ماه شمرده می شوند.

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) افزود: تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی در رشته های فقه و حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث، اقتصاد اسلامی، تاریخ اسلام و علوم تربیتی صورت می گیرد که امسال رشته علوم تربیتی به مقطع کارشناسی اضافه و با استقبال بانوان مواجه شده است.

این مقام مسؤول اظهار داشت: داشتن مدرک پیش دانشگاهی رشته نظری، دیپلم فنی و حرفه ای و کار دانش و یا کاردانی هر رشته از جمله شرایط نام نویسی در دوره تکمیل ظرفیت کارشناسی است.

شیشه بر ادامه داد: علاقه مندان مدارک خواسته شده را به دانشگاه تحویل دهند تا دانشگاه پیگیر سیر ثبت نام در سایت سنجش شود.

وی همچنین به آزمون اختصاصی طلاب و اخذ مجوز برگزاری آن اشاره کرد و گفت: از اول تا 30 آبان ماه ثبت نام آزمون اختصاصی طلاب در مقطع ارشد(فقه و مبانی حقوق اسلامی، کلام شیعه، علوم قرآن و حدیث، زبان و ادبیات عرب) از طریق سایت دانشگاه انجام و در 10 آذرماه امتحان آزمون برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در رابطه با ظرفیت پذیرش در هر مقطع خاطرنشان کرد: به صورت میانگین برای رشته های مقطع ارشد 15 دانشجو و برای رشته های دوره کارشناسی 40 دانشجو را خواستار شدیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت نام به سایت دانشگاه به آدرس http://www.amiralmoemenin.ac.ir/fa/ مراجعه کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات