۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۸۱۴۸۳
عزیزی خبر داد؛

شرکت ۱۷۰ طلبه جدیدالورود در همایش طلیعه حضور

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به برگزاری همایش استانی طلیعه حضور در مرکز استان اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور ۱۷۰ طلبه جدیدالورود برگزار می شود.
دوره طلیعه حضور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود سطح دو 18 مهرماه جاری، در جوار قبور شهدای گمنام خرم آباد در مجتمع فرهنگی لاله برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترسیم و تبیین افق طلبگی ویژه طلاب جدیدالورود مدارس علمیه خواهران لرستان عنوان کرد.

عزیزی در ادامه با بیان اینکه کاربرگ الزامات و نکات قابل توجه در همایش و فرم نظرسنجی حضور مدارس استان ابلاغ شده است، افزود: سخنران این مراسم معاون فرهنگی تبلیغی مرکز قم هستند.

وی با اشاره به حضور مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه استان در همایش طلیعه حضور خاطرنشان کرد: در این همایش 170 نفر از طلاب جدیدالورود حضور دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه اظهار کرد: در همایش طلیعه برنامه هایی با حضور حجت الاسلام موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان و ارائه گزارشی از حوزه علمیه، سردار کشکولی و سخنرانی با محوریت جنگ نرم و مقابله با وظایف طلاب، حجت الاسلام جلیلیان و سخنرانی با محوریت بیان وظایف فرهنگی و تبلیغی طلبه و انتظارات مردم از روحانیت،  اقامه نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار می شود.   

عزیزی بیان کرد: برگزاری مراسم اختتامیه در جوار قبور مطهر شهدای گمنام با حضور حجت الاسلام ابراهیمی و با محوریت سخنرانی روایتگری شهدا، روضه خوانی و عهد با امام زمان(عج) برگزار می شود./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات