۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۸۱۴۸۶
آیت الله سبحانی:

ناجا نسبت به تأمین امنیت فکری و اخلاقی جامعه بیشتر اهتمام کند

حضرت ‌آیت الله سبحانی با تأکید بر توجه بیشتر پلیس به بعد امنیت اخلاقی و فکری جامعه گفت: نیروی انتظامی باید در امر به معروف و نهی از منکر نقش آفرینی کند.
دیدار سردار اشتری فرمانده نیروز انتظامی کل کشور با حضرت آیت الله سبحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به روایتی درباره اهمیت نعمت های سلامت و امنیت گفت: تا زمانی که انسان این دو نعمت بزرگ الهی را از دست ندهد نمی تواند قدر آن ها را به خوبی بداند.

وی با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی کشور افزود: در سایه وجود امنیت است که انسان می تواند برنامه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را پیگیری کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که ناجا رسالت سنگینی برای خدمت به مردم دارد، اظهار داشت: خوشبختانه نیروی انتظامی تاکنون خدمات خوبی را به جامعه و مردم ارائه کرده و سبب رضایتمندی آن ها شده است البته ناجا باید سعی کند با رفع ضعف ها زمینه رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم کند.

وی با تأکید بر توجه بیشتر پلیس به بعد امنیت اخلاقی و فکری جامعه ادامه داد: نیروی انتظامی باید در امر به معروف و نهی از منکر نقش آفرینی کند و فعالیت های تخصصی ناجا برای تأمین امنیت فکری و اخلاقی باید توسعه پیدا کند.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به شرایط ویژه کشور و تلاش دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی، وحدت و انسجام را راه پیروزی بر دشمنان و حل مشکلات دانست./1323/

ارسال نظرات