۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۸۱۵۰۶
امام جمعه بابلسر:

امنیت و آرامش جامعه در سایه مردم داری و قانون مداری پلیس حاصل شده است

امام جمعه بابلسر، داشتن تدین، تعهد و تقید دینی را از مهم ترین ویژگی های برجسته و شاخص نیروی انتظامی کشورمان نسبت به سایر کشورها دانست و گفت: بدون تردید کار، تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه پرسنل نیروی انتظامی؛ زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر عصر امروز در دیدار کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان ضمن تقدیر از  زحمات و تلاش های حافظان و پاسداران امنیت در حفظ آرامش و امنیت اجتماعی، گفت: پلیس مظهر اقتدار کشورمان در عرصه داخلی کشور است.

وی، داشتن تدین، تعهد و تقید دینی را از مهم ترین ویژگی های برجسته و شاخص  نیروی انتظامی کشورمان نسبت به سایر کشورها دانست و افزود: بدون تردید کار، تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه  پرسنل نیروی انتظامی؛ زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که آرامش و امنیت جامعه در سایه مردم داری و قانون مداری با رویکرد تکلیف مدارانه پلیس جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است، بیان داشت: مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی پلیس جمهوری اسلامی ایران موجب برقراری یک امنیت پایدار در کشورمان شده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که نیروی انتظامی مقتدر و پشتیبان مردمی در نظام مقدس اسلامی ایران نهاینه شده است، بر توسعه و گسترش فضای معنوی، دینی، اسلامی و اخلاقی بین پرسنل نیروی انتظامی و مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که نیروی انتظامی با اتکا به خداوند و توجه به معنویت به اقتدار و عزتش می افزاید، ادامه داد: آنچه می تواند مردم را دلگرم تر از گذشته نگاه دارد و به آن عمق ببخشد اعتماد مردم به نیروی انتظامی و در واقع همان پلیس مردم محور است که باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت را از مهم ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی جامعه برشمرد و افزود: نیروی انتظامی با برخورداری از نیروی انسانی متدین، ولایتمدار و مردمی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه ایفای نقش می کند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که در ایران اسلامی بخش عمده وظیفه برقراری نظم و امنیت در کشور بر عهده نیروی انتظامی است، ادامه داد: قانون مداری، اقتدار و قاطعیت در مقابله با قانون ستیزان و اخلالگران در همه عرصه های نظم اجتماعی رسالت خطیر و دائمی جان برکفان سبز پوش نیروی انتظامی بوده است.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در برهم زدن امنیت و آرامش داخلی کشورمان اشاره کرد و گفت: پلیس جهوری اسلامی ایران با هوشیاری و بصیرت بالا با هر گونه تحرک توطئه گران و دشمنان ملت ایران با قاطعیت برخورد خواهد کرد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات