۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۸۱۵۶۵
آیت الله طبرسی:

ملت بزرگ ایران اسلامی اهل سازش و زیر بار ظلم رفتن نیست

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اهل سازش و زیر بار ظلم رفتن نیست، گفت: این ملت سختی ها و مشکلات را به حقارت و ذلت ترجیح می دهد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره 114 تن از سرداران و شهدای میاندرود، حرکت در مسیری که شهدا پایه گذار آن بودند را رسالت امروز جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: شهدا برای حفظ اسلام، انقلاب و کشور به جنگ با دشمن رفتند.

وی با بیان این که مجاهدت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که برای همیشه تاریخ ماندگار شده است، افزود: شهدا در برابر توطئه استکبار جهانی ایستادند و با مقاومت خود دشمن را شکست دادند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جامعه امروز برای پیشرفت و توسعه نیازمند بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی با بهره گیری از این فرهنگ می تواند از مشکلات و سختی ها عبور کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز انقلاب اسلامی ایران در سایه همین فرهنگ اصیل و انقلابی همچون خورشیدی در جهان می درخشد، تصریح کرد: عزت و عظمت امروز کشورمان در سایه فرهنگ ایستادگی و مقاومت حاصل شده که باید با قدرت ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های نظام سلطه علیه ملت بزرگ ایران، اما این ملت با ایستادگی و مقاومت مشکلات و سختی ها را پشت سر می گذارند، بیان داشت: اگر می خواهیم در برابر هجمه ها و توطئه های دشمن همواره پیروز باشیم باید فرهنگ ایستادگی و مقاومت را در خود تقویت کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که شهدا نیز راه عزت را طی کردند، گفت: رمز پیشرفت کشور در ادامه راه شهدا است و اگر خدای ناکرده این مسیر ناتمام باقی بماند به طور حتم در آینده خسارت خواهیم دید.

آیت الله طبرسی بر ضرورت انتقال آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد و افزود: در شرایطی که دشمن همه توان خود را در جهت از بین بردن هویت دینی و انقلابی نسل جوان به کار گرفته، تنها راه شکست دشمن بهره گیری از ارزش های دفاع مقدس است.

وی با اشاره به این که دشمن امروز به خوبی قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را می داند و تلاش می کند به طرق مختلف به این نظام دینی ضربه وارد کند، گفت: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی به یک کشور قدرتمند در عرصه های مختلف تبدیل شده است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات