۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۵۸۱۶۲۴
امام جمعه فردوس:

وحدت و همدلی یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است

امام جمعه فردوس گفت: وحدت و همدلی یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و با پیروی از ولایت فقیه توانستیم با پشت سر گذاشتن انواع و اقسام فتنه‌ها انقلاب را به پیروزی برسانیم.
بابایی

حجت الاسلام محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در حال مبارزه با آمریکا هستیم و هرگز با دشمنان سازش نمی‌کنیم.

وی گفت: وحدت و همدلی یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و با پیروی از ولایت فقیه توانستیم با پشت سر گذاشتن انواع و اقسام فتنه‌ها انقلاب را به پیروزی برسانیم.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، افزود: دشمنان از ایران اسلامی هراس و وحشت دارند و می‌خواهند جلوی این قدرت را بگیرند.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه ترامپ بارها عربستان سعودی را با سخنان خود تحقیر کرده است، تصریح کرد: اما ایران اسلامی در عرصه‌‌های مختلف علمی، فرهنگی، هسته‌ای و سیاسی پیشرفت‌‌های چشم‌گیری داشته و دشمن نیز از قدرت موشکی ایران می‌ترسد.

وی با بیان اینکه همانطور که در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم امروز نیز در مقابل تحریم‌های دشمنان ایستادگی می‌کنیم، ادامه داد: ‌تفرقه و اختلاف در هر جامعه‌ای سبب شکست یک ملت می‌شود اما اگر وحدت در میان مسلمانان حفظ شود شاهد شکست دشمنان خواهیم بود.

امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: دشمن از انقلاب اسلامی مأیوس شده است و تمام تلاش خود را می‌کند تا در میان مردم اختلاف و تفرقه ایجاد کند اما غافل از این هستند که مردم بصیرت دارند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با فرمایشات خود توطئه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه نیروی محرکه هر جامعه‌ای، جوانان هستند، اظهار کرد: باید استقامت و مقاومت خود را حفظ کرده و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناامید کنیم./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات