۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۵۸۱۶۳۱
نماینده ولی فقیه در گیلان:

سعه صدر و متانت، پلیس را نزد مردم محبوب تر و امین تر می کند

امام جمعه رشت با بیان این که اخلاق و رفتار اسلامی یکی از ویژگی های پلیس در نظام اسلامی است، گفت: سعه صدر و متانت، پلیس را نزد مردم محبوب تر و امین تر خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار فرماندهان انتظامی استان با اشاره به این که نیروی انتظامی مسؤولیت سنگینی در جامعه بر عهده دارد، گفت: به همین دلیل خودسازی در بین نیروهای انتظامی امری مهم و ضروری است.

امام جمعه رشت با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: این تلاش های شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی موجب ایجاد یک امنیت پایدار در کشورمان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی همچنین بر ضرورت آشنایی پرسنل نیروی انتظامی با مسائل روانشناسی به منظور برخورد مناسب با مخاطبان خود در جامعه تأکید کرد و افزود: پلیس با رفتار صحیح خود می تواند زمینه تقویت اعتماد و اطمینان مردم به خود را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به شعار «پلیس مقتدر امین مردم» اشاره کرد و با بیان این که این شعار برگرفته از شعور الهی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه عملکرد صحیح نیروی انتظامی در جامعه موجب اعتماد و اطمینان بالای مردم به این نیروی ارزشی شده است.

امام جمعه رشت در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که اخلاق و رفتار اسلامی یکی از ویژگی های پلیس در نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: سعه صدر و متانت، پلیس را نزد مردم محبوب تر و امین تر خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تأکید براین که انسان باید در همه حالات خداوند متعال را ناظر بر اعمال و رفتار خود بداند، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها تلاش می کنند با رانت و باند بازی زندگی خود را تأمین کنند.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود بر ضرورت کادرسازی در بدنه نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: سلامت و اعتماد در میان کادر نیروی انتظامی موجب رضایت مردم از نیروی پلیس خواهد شد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براین که پرورش نیروهای مؤمن و متهد در بدنه نیروی انتظامی بسیار مهم تر از جرم شناسی است، تصریح کرد: باید تلاش شود تا چنین نیروهای متعهدی بیش از پیش در مجموعه خدوم نیروی انتظامی تقویت شود./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات