۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۵۸۱۶۳۷
آیت الله حیدری:

نیروهای امنیتی حق حیات بر ما دارند

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه امنیت لازمه حیات انسان است، گفت: نیروهایی که خود را وقف امنیت ما و کشور می کنند حق حیات بر ما دارند.
آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در فرماندهی پلیس فرودگاه های استان خوزستان، با بیان اینکه امنیت لازمه حیات انسان است، اظهار داشت: نیروهایی که خود را وقف امنیت ما و کشور می کنند حق حیات بر ما دارند و از آنجا که فرودگاه مکانی حساس بوده و وقوع هر گونه مشکل در آن بازتاب جهانی دارد به حمد الهی پلیس فرودگاه ایران با همکاری دیگر نهادهای امنیتی به خوبی از عهده ایجاد امنیت برآمده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه ایران در مقوله امنیت نمره بالا و جایگاه بسیار خوبی در میان کشورهای جهان دارد، افزود: در کشورهای اطراف ما، ناامنی موج می زند، اما ایران اسلامی جزیره ثبات و امنیت است و آن هم به برکت اخلاص و فداکاری نیروهای انتظامی و امنیتی و خون شهدایی است که مخلصانه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی خون خود را فدا کردند.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران خواب های آمریکا و صهیونیست ها را در منطقه نقش برآب کرده است، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند انتقام شکست خود را با عملیات تروریستی و ناامن کردن کشور، بگیرند؛ پس باید هوشیار بوده و دچار غفلت نشویم تا دشمن از این غفلت سوءاستفاده نکند.

وی گفت: قول رهبر معظم انقلاب و فرماندهان نظامی کشور در انتقام از عاملان جنایت تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز در کمتر از ۱۰ روز عملی شد و ان شاءالله این عملیات تا پایان یافتن تروریست ها و اربابان آمریکایی و منطقه ای آنها ادامه پیدا کند./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات