۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۸۱۶۸۳
حجت الاسلام غلامی:

پیاده روی اربعین نشان دهنده وفاداری مسلمانان به ارزش های اسلام است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی نشان دهنده وفاداری میلیون ها مسلمان به ارزش های والای اسلام و ائمه اطهار(ع) است، گفت: تبلیغات مسموم دشمنان نمی تواند خللی در این شور و اشتیاق حسینی مردم وارد سازد.
حجت الاسلام غلامی

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پیاده روی اربعین حسینی نشان دهنده وفاداری میلیون ها مسلمان به ارزش های والای اسلام و ائمه اطهار(ع) است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از این اجتماع پرشور حسینی واهمه دارد، افزود: شکوه این حرکت فرهنگی نشان می دهد تبلیغات مسموم دشمنان و توطئه های آنها هیچ گاه نمی تواند خللی در این شور و اشتیاق حسینی مردم وارد سازد.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه استان لرستان در مسیر ارتباطی برخی استان ها با استان های مرزی قرار دارد، خاطرنشان کرد: هر ساله صدها هزار نفر زوار حسینی از این استان عبور می‌کنند که در این راستا با استفاده از ظرفیت تشکل های دینی و مردمی با برپایی بیش از ده ها موکب با اسکان و پذیرایی از زائرین به بهترین شکل استقبال و در بازگشت نیز بدرقه به عمل می آید.

وی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با توجه به اهمیت موضوع فرهنگ عاشورا و تبیین مبانی دینی در طول مدت برپایی موکب ها اعزام مبلغ را در دستور کار خود قرار داده و مبلغان خواهر و برادر را به موکب هایی که دارای ظرفیت لازم باشند، اعزام خواهیم کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر مردمی کردن پشتیبانی زائرین اربعین امام حسین(ع) افزود: در این راستا استفاده از ظرفیت بالای تشکل های دینی ضروری است.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: باید زمینه حضور پررنگ این تشکل ها در کنار اقشار مختلف مردم فراهم شود تا فلسفه قیام امام حسین(ع)، درس آزادگی و جوانمردی و ایستادگی ایشان در راه حق و مبارزه با ظلم و جور به بهترین شکل ممکن برای همه متذکر و یادآوری شود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات