۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۵۸۱۷۶۳
حجت الاسلام صالحی تأکید کرد؛

ضرورت تبیین مقایسه ای دستاوردهای انقلاب از سوی روحانیت

حجت الاسلام صالحی با بیان این که یکی از وظایف مهم امروز روحانیت انقلابی دفاع تمام قد از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن در آستانه دهه چهارم انقلاب است، گفت: دشمن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همه توان خود را به کار گرفته ضمن نادیده گرفتن دستاوردهای ارزشمند انقلاب، آن را ساده و ضعیف جلوه دهد.
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

به گزرش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری سه شنبه شب در جلسه جامعه روحانیت مرکز استان با اشاره به رسالت تاریخی روحانیت در دفاع دین، گفت: روحانیت حافظ ارزش های دینی در جامعه است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که روحانیت همواره صادقانه و خالصانه در مسیر دفاع از دین گام برداشته است، افزود: تلاش ها و مجاهدت های روحانیت در دفاع از دین موجب حفظ ارزش های الهی در جامعه شده است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که روحانیت دفاع از دین در برابر توطئه های دشمنان را وظیفه خود می داند، خاطرنشان کرد: هر جا که حضور روحانیت پررنگ تر بوده، دشمن نتوانسته به اهداف و برنامه های خود دست پیدا کند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری همچنین به تلاش دشمنان در جهت انزوای روحانیت اشاره کرد و گفت: با وجود همه تلاش های دشمن، اما حضور روحانیت در عرصه های مختلف پررنگ تر شده است.

وی با بیان این که دشمن حضور روحانیت در جامعه را سدی در برابر توطئه ها و هجمه های خود علیه دین و انقلاب می داند، افزود: به همین دلیل دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا چهره های دروغین از روحانیت را در جامعه معرفی کند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که روحانیت با تفکر انقلابی و روحیه جهادی در برابر توطئه های دشمنان ایستاده و از اصل دین دفاع می کند، خاطرنشان کرد: جایگاه با عظمت دین در جامعه امروز مرهون تلاش ها و مجاهدت های روحانیت با بصیرت و انقلابی در ادوار مختلف است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با تأکید براین که روحانیت باید بصیرت انقلابی را در جامعه امروز ترویج کند، گفت: جامعه با بصیرت ضمن شناخت مناسب دشمن، موضع شفافی در برابر توطئه دشمن خواهد گرفت.

وی با بیان این که یکی از وظایف مهم امروز روحانیت انقلابی دفاع تمام قد از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن در آستانه دهه چهارم انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همه توان خود را به کار گرفته ضمن نادیده گرفتن دستاوردهای ارزشمند انقلاب، آن را ساده و ضعیف جلوه دهد./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات