۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۸۱۷۷۸

تهیه نماهنگ ۴ دقیقه ای الاحرار برای شهدای حادثه تروریستی اهواز

سرپرست گروه سرود ماهور خوزستان از تهیه نماهنگ ۴ دقیقه ای الاحرار برای شهدای حادثه تروریستی اهواز با خوانندگی نزار القطری خبر داد.
حمله تروریستی در اهواز

محمد کمائی، سرپرست گروه سرود ماهور خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حادثه تروریستی اهواز در 31 شهریورماه عنوان داشت: پس از حادثه تروریستی با همراهی عده ای از دوستان هنرمند خوزستانی تصمیم گرفتیم تا نماهنگی در این باره تولید کنیم.

سرپرست گروه سرود ماهور خوزستان با بیان اینکه مدیریت صدا را در این نماهنگ بر عهده دارد، افزود: شعر عربی و فارسی نماهنگ به همت مرتضی حیدری آل کثیر تهیه شده است و اسماعیل معنوی نیز کارگردانی آن را بر عهده دارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نماهنگ 4 دقیقه است، گفت: در این نماهنگ که آقای نزار قطری به عنوان خواننده حضور دارند جمعی از شهروندان اهوازی نیز حضور خواهند داشت.

کمائی در رابطه با عنوان انتخاب شده برای نماهنگ خاطرنشان کرد: عنوان الاحرار برای نماهنگ انتخاب شده است.

وی در رابطه با انتخاب آقای قطری به عنوان خواننده نماهنگ تصریح کرد: وی از چهره های بین المللی هستند که سبب جلب مخاطبان بیشتر خواهد شد از سوی دیگر آقای قطری فعالیت های گروه ماهور را در فضای مجازی رصد کرده و خود پیشنهاد همکاری ارائه کردند.

سرپرست گروه سرود ماهور خوزستان با اشاره به اینکه نماهنگ در اهواز تهیه شده است، گفت: صدابرداری و تصویربرداری به اتمام رسیده و تنها تدوین مانده است که تا 2 یا 3 روز آینده به اتمام خواهد رسید.

کمائی با بیان اینکه نماهنگ الاحرار با حمایت متنای خوزستان و همکاری گروه سرود تهیه شده است، عنوان داشت: رونمایی نماهنگ هفته آینده صورت خواهد گرفت./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات