۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۸۱۸۵۹
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

نیروهای مسؤولیت پذیر و توانمند سبب رشد و پیشرفت کشور می شوند

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: زمانی که نیروهای مسؤولیت پذیر و توانمند در عرصه مدیریتی و همه بخش‌های مهم حضور پیدا کنند شاهد رشد و پیشرفت کشور خواهیم بود.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان اصفهان با بیان اینکه تشنجات در اصفهان به خوبی مدیریت شده و شاهد کاهش پرونده‌های مسن در اصفهان هستیم، گفت: به خوبی می‌دانیم که مشکلات و تشنجات از اصفهان به دیگر شهرها سرایت می‌کند، این به معنای بد بودن مردم شریف اصفهان نیست بلکه نشان دهنده اهمیت اصفهان و واقع شدن این شهر در کانون توجهات است.

وی با اشاره به مناسب نبودن ساختمان‌های قضایی اصفهان، عنوان کرد: مردم خسته از خط بازی و بازی‌های سیاسی هستند، این کار اشتباهی است که با تغییر رییس جمهور مدیران لایق و به ویژه مدیران جوان تغییر می‌کنند، تغییر رییس جمهور تغییر وزرا را به دنبال دارد در صورتی که باید مدیران لایق و توانمند بر سر کار باشند و به مردم خدمت کنند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه علیرغم همه مشکلات، اصفهان استانی امن است، از زحمات نیروهای قضایی، انتظامی سپاه و بسیج برای حفظ امنیت این استان تقدیر کرد و افزود: در دوران پیش از انقلاب در زمینه ساخت و تولید صنایع نظامی از دیگر کشورها عقب بودیم اما امروز در منطقه حرف اول را می‌زنیم و این حاصل همیاری و همدلی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تحریم‌ها را عامل مقاوم‌تر کردن کشور در صورت اتحاد و همدلی همه جانبه دانست و تصریح کرد: ما می‌توانیم محصولات نظامی تولید کنیم و پهپاد آمریکایی را در اختیار بگیریم اما چگونه است که توانایی تولید قطعات خودرو را نداریم؟ اگر چه واردات برای برخی سود بیشتری از تولید دارد و باید این مشکلات را برطرف کنیم.

وی نیروی دغدغه‌مند و مسؤولیت پذیر را از کمبودهای کشور باوجود ظرفیت‌های بسیار در عرصه‌های مختلف دانست و اظهار کرد: زمانی که نیروهای مسؤولیت پذیر و توانمند در عرصه مدیریتی و همه بخش‌های مهم حضور پیدا کنند شاهد رشد و پیشرفت کشور خواهیم بود./1304/پ203/ب1

ارسال نظرات