۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۵۸۱۸۹۵
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال:

دشمن در پی گسستن حلقه های وصل امت اسلام است

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین با تأکید بر این که دشمن در پی از هم گسستن حلقه های وصل میان امت های اسلامی است از اربعین به عنوان نماد وحدت اسلامی یاد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین امشب در نهمین اجلاسیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با موضوع «اربعین؛ نماد وحدت و عزت اسلامی» که با حضور برخی اساتید عراقی حوزه علمیه قم در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، با بیان این که این جلسه نخستین گردهمایی اساتید عراقی و ایرانی حوزه علمیه قم است، گفت بر اساس مصوبات هیأت رییسه مجمع عمومی، باید ارتباط تنگاتنگی میان حوزه علمیه قم و حوزه های علمیه عراق ایجاد شود.

وی با اشاره به این که مثلث شوم صهیونیسم، استکبار و ارتجاع نقشه ای اساسی برای نابودی اسلام پایه ریزی کرده اند، اظهار داشت: برخورد کردن با یک برنامه، بدون داشتن برنامه محکم و اساسی ممکن نیست.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با تأکید بر این که دشمن در پی از بین بردت وحدت اسلامی است، ابراز کرد: دشمن درصدد آن است که حلقه های وصل و محبت میان امت های اسلامی را در هم بشکنند؛ مثلث شوم صهیونیسم، استکبار و ارتجاع در همه جریاناتی که علیه اسلام و مسلمین پایه ریزی می شوند، حضور فعال و آشکار دارند.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: امروز صلابت، هوشیاری و ذکاوت رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید به عنوان سکان داران معارف اسلام مانع حرکت های این مثلث شوم شده است.

وی با اشاره به این که وحدت اسلامی سبب خنثی شدن توطئه های دشمن شده است، بیان کرد: وحدت جمهوری اسلامی با عراق و سوریه در دهان مثلث شوم صهیونیسم، استکبار و ارتجاع زد و داعش را به زباله دان تاریخ فرستاد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در پایان با تأکید بر این که اربعین نماد وحدت اسلامی است، یادآور شد: این حرکت عظیم همه جوامع شیعی و سنی را تحت لوای رهبری و مراجع تقلید در مسیر ارزش های اسلامی رهنمون می کند و می تواند همه خدعه ها و نیرنگ های دشمن را خنثی سازد./841/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات