۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۵۸۱۹۸۱
مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا:

به روزترین افراد از دل مجموعه‌های تربیتی خارج می‌شوند

عبودتیان گفت: اساس اقدامات نیروهای جبهه انقلاب اسلامی در سال‌های پیش‌رو بایستی بر محور پیگیری کارهای تربیتی بچرخد، چراکه آخرین و به روزترین افراد از دل مجموعه‌های تربیتی خارج می‌شوند.
عبودتیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیداحمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) در همایش جهاد اقتصادی و نهضت تربیتی اجتماعی که امروز در ساختمان 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان این‌که دوره‌ کنونی، دوره شدائد بوده و عادی نیست، اظهار داشت: دشمن از یک سو در عرصه‌های نظامی و تروریستی و از سوی دیگر در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی قصد برهم زدن آرامش ملت ایران را دارد.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) خاطرنشان کرد: هدف دشمن و رژیم صهیونیستی در کشورهای سوریه و عراق سپردن ریاست و زعامت آنها به فردی همچون ابوبکر البغدادی بود، اما اکنون به جای آن که آنها همسایه ما در این کشورها باشند، این ما هستیم که با خارج کردن دشمن در منطقه، همسایه آنها شده‌ایم.

وی ادامه داد: الان کار به جایی رسیده است که سردمداران رژیم صهیونیستی به ما پیام داده و عاجزانه درخواست می‌کنند که از 20 کیلومتری ما پایگاه‌های خود را نزدیکتر نیاورید و این نشانه عجز بیش از پیش دشمن در مقابل نظام مقتدر اسلامی است.

عبودتیان با بیان این‌که ما تاکنون در یک نقشه جهانی و بر اساس یک نظام مشخص حرکت کرده‌ایم، گفت: طراحی دشمنان در سه ماهه اخیر به گونه‌ای بود که با جنگی روانی، پیروزی‌های ایران و عراق در منطقه را خنثی و به نفع خود پایان بخشند.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) با اشاره به تغییرات اقلیمی و گسترده کشور بیان کرد: اتفاقی که امروز در حال جریان است و به نظر توطئه می‌آید، بحثی است که تحت عنوان "آب هست ولی کم است" مطرح می‌شود، درحالی که بیشترین سطح آب‌های عمیق، زیر فلات ایران جای دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: یکی از وجوه سخنان رهبر انقلاب در 14 خرداد که روز بیعت با امامین انقلاب می‌باشد، بیان کلیدی‌ترین نکات و صحبت‌ها از سوی ایشان است.

عبودتیان در ادامه با تأکید بر نقش تعیین کننده نیروهای جبهه انقلاب در مقابله با طرح و برنامه دشمن بیان کرد: اساس اقدامات ما و شما در این سال‌ها بایستی بر محور پیگیری کارهای تربیتی بچرخد، چراکه آخرین و به روزترین افراد از دل مجموعه‌های تربیتی خارج می‌شوند.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) به راه حل برون رفت از مشکلات اشاره و بیان کرد: مهمترین فعالیت‌هایی که در این فضا باید صورت گیرد، بحث امیدبخشی به حزب‌الله، همراهی با مطالبات مردمی، ایجاد جبهه فعالان مردمی اقتصادی و بیان واقعیات جنگ همه‌جانبه دشمن به مردم است، چراکه رسانه ملی به جهات مختلف نمی‌تواند برخی مسائل را بیان کند.

وی با بیان این که مسأله ترس بازگشت به تحریم‌های فلج‌کننده کار هوشمندانه‌ای بود که از سوی آمریکا صورت گرفت، خاطرنشان کرد: دولت ما می‌توانست با عقد پیمان دو جانبه پولی با حداقل ده کشور دنیا کاری کند که نیاز به دلار به هیچ عنوان حس نشود.

عبودتیان درباره ضرورت ایجاد جبهه فعالان مردمی اقتصادی گفت: فعالان جهاد اقتصادی تکلیفی بر عهده دارند و این تکلیف و دیگر فتوحات اقتصادی زمانی به دست می‌آید که منیّت را از میان برداریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های خودجوش شهید حججی در بحث کتاب خاطرنشان کرد: مهمترین شاخصه و هدف این شهید عزیز جریان سازی بود، بنابراین تمام فعالان جبهه انقلابی بایستی با برنامه ریزی صحیح، جریان سازی را مورد هدف قرار دهند./876/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات