۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۸۲۰۴۴
امام جمعه رشت:

دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال برجام موشکی هستند

امام جمعه رشت نسبت به برجام موشکی دشمنان هشدار داد و آن را یکی از برنامه ها علیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: مسؤولان کشور باید بدانند عقب نشینی در مقابل زیاده خواهی های دشمن موجب شکست ما خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت برنامه ریزی در زندگی تأکید کرد و آن را عامل تقویت بنیان خانواده و کاهش مشکلات دانست.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود تقوا را عامل موفقیت و پیشرفت در زندگی دانست و خاطرنشان کرد: تقوا سرچشمه موفقیت در حیات دنیوی و اخروی است و افراد بی تقوا به طور حتم آثار منفی در جامعه از خود به جای خواهند گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: همه بخش های کشور باید در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش کنند.

امام جمعه رشت با بیان این که دشمن در چهار دهه اخیر همواره تلاش کرده تا مانع از پیشرفت و تعالی نظام اسلامی شود، بیان داشت: امروز نیز با وجود گذشت چهار دهه از عمر با برکت این انقلاب دشمنان همه توان خود را برای ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که دشمن همواره به دنبال نفوذ و سلطه در ایران اسلامی بوده است، افزود: مسؤولان باید با هوشیاری و بصیرت راه های نفوذی که دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب است را شناسایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به این که متأسفانه در سال های اخیر همه دغدغه کشور در مسائل هسته ای خلاصه شد، بیان داشت: با وجود همه تلاش های صورت گرفته در مذاکرات هسته ای، اما برجام هیچ فایده ای برای کشورمان نداشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با بیان این که خیانت های آمریکا در چهار دهه اخیر همواره برای ما مشهود بوده است، خاطرنشان کرد: این مسأله در جریان مذاکرات هسته ای نیز به وضوح آشکار شد.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود نسبت به برجام موشکی دشمنان هشدار داد و آن را یکی از برنامه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مسؤولان کشور باید بدانند عقب نشینی در مقابل زیاده خواهی های دشمن موجب شکست ما خواهد شد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات