۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۸۲۰۸۹
آیت الله موسوی اصفهانی:

جهان اسلام به نیروهای نظامی جمهوری اسلامی افتخار می کند

مدیرحوزه علمیه استان همدان گفت: امروز نیروهای نظامی جمهوری اسلامی نه تنها داخل کشور بلکه سبب افتخار جهان اسلام است و همه مسلمانان به وجود آنها افتخار می کنند.
یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان یادواره ۳۲۷ شهید ناجا در همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در یادواره 327 شهید نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به رشادت های نیروهای نظامی ایران اظهار داشت: همه منطقه نا امن شده است اما به برکت خون شهدا و حضور نیروهای نظامی ایران امروز ما نه تنها ضامن امنیت کشور بلکه ضامن امنیت در اکثر منطقه هستیم.

وی دلیل قدرت نیروهای نظامی جمهوری اسلامی را مدیریت رهبری دانست و گفت: این نیروی پر افتخار در سایه رهبری مقام معظم رهبری که در حقیقت زیر سایه قرآن و اهل بیت است توانسته به این موفقیت برسد.

آیت الله موسوی اصفهانی افزود: امروز نیروهای نظامی جمهوری اسلامی نه تنها داخل کشور بلکه باعث افتخار جهان اسلام است و همه مسلمانان به وجود آنها افتخار می کنند.

وی گفت: همه کشورها به دنبال آن بودند که در منطقه تاثیرگذار باشند اما استقامت مردم ایران اسلامی و رهبری حضرت آقا نقشه شوم آنها را نقش بر آب کرد.

مدیرحوزه علمیه استان همدان موفقیت در دوران دفاع مقدس را نتیجه اطاعت از ولایت فقیه عنوان و تصریح کرد: در تاریخ هرجا از ولایت تبعیت شده شکستی برای آن ثبت نشده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود و تصویب لایحه اخیر در مجلس یادآور شد: متاسفانه هنوز برخی از سیاست زدگان به این رمز پیروزی پی نبرده اند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سبب ناراحتی است که با وجود نظر صریح رهبری در این خصوص اما باز هم عده ای مقدمه ای چیدند و از طریق نامه نظر نهایی رهبر معظم انقلاب را خواستار شدند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان  تصریح کرد: اگر حضرت آقا در جواب این عده می فرمودند که این نظر نهایی من است ایشان را به استبداد محکوم می کردند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که استکبار در اتاق فکر خود به دنبال ایجاد قوانینی هستند که مرعوب ساختن چند کشور حامی بقیه کشورها را مجبور می کنند که همه باید آن را امضا کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی به تجمع مردم همدان اشاره و خاطر نشان کرد: حوزه علمیه همدان صریحا نظر خود را در این زمینه اعلام کرد و حتی نامه ای را هم برای رئیس مجلس فرستادیم که مجلس باید تابع ولایت فقیه باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: مردم و مسؤولان چه در دولت و چه در مجلس باید در تمام مسائل مطیع مقام معظم رهبری باشند./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات