۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۸۲۲۶۴
کارشناس فرهنگی:

مسؤولان جلوی زیاده خواهی های آمریکا بایستند

حجت الاسلام امینی گفت: با خروج آمریکا از برجام با وجود انجام همه تعهدات ما، منتظر اقدام مناسب و قاطعی از دولتمردان خود بوده تا به این شکل جلوی زیاده خواهی های آن ها گرفته شود.
حجت الاسلام سید مشهود امینی

حجت الاسلام سید مشهود امینی کارشناس فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: بد عهدی های آمریکا، شهره جهان است.

وی ادامه داد: دوست و دشمن آمریکایی ها را به خوبی شناخته و همگی می دانند که آمریکایی ها هرگز بر تعهدات خود پایبند نبوده و همواره به فکر تامین منافع خود هستند.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: آمریکا با بد عهدی های خود نسبت به کشورهای مختلف رسوای جهان شده تا جایی که لقب شیطان بزرگ برای آن ها نهادینه شده است.

وی با اشاره به پیشینه خیانت های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: آمریکا در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب در تصمیم گیری های مهم ما دخالت کرده و مدام به دنبال تامین منافع خصمانه خود در کشور بوده است.

کارشناس فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا همدان ابراز داشت: امروزه در دنیا رفتار قلدر مابانه آمریکا دیگر خریداری نداشته و دست پلید آن ها برای همگان آشکار شده است.

وی افزود: سیاست مداران و دولتمردان ما در مواجهه با این شیطان بزرگ همواره باید هوشیار بوده و مرتب برنامه های آن ها را رصد کرده تا بتوانند در مقابله برنامه های خصمانه آن ها ایستادگی کنند.

حجت الاسلام امینی گفت: با خروج آمریکا از برجام با وجود انجام همه تعهدات ما، منتظر اقدام مناسب و قاطعی از دولتمردان خود بوده تا به این شکل جلوی زیاده خواهی های آن ها گرفته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با تدابیر مناسب و به موقع همراه جلب نظر و اعتماد مردم صبور ایران اسلامی تلاش کنند تا کشور را در رویارویی با چالش های متنوع مصون بدارند./979/ت303/ب1

ارسال نظرات