۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۸۲۴۳۶
امام جمعه پلدختر:

مسجد محوری، مهم ترین ویژگی کانون های فرهنگی هنری مساجد است

امام جمعه پلدختر مسجد محوری را مهم ترین ویژگی کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و گفت: اساس کار کانون ها مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدعلی حسین زاده آملی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در جمع مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری این شهرستان با گرامیداشت سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون مسجد محل جذب جوانان و تربیت نسلی انقلابی است.

وی با بیان اینکه تربیت نسل جوان انقلابی و تربیت جهادی این قشر باید با برنامه ریزی صحیح در مساجد و با محوریت کانون های فرهنگی هنری صوزت گیرد، افزود: در این زمینه مدیران کانون باید افراد توانمندی باشند.

حجت الاسلام حسین زاده آملی بر ضرورت برقراری و حفظ وحدت و همدلی بین فعالان مساجد تأکید کرد و گفت: نبود همکاری بین امام جماعت، هیأت امنا، پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد، موجب عدم موفقیت در برنامه های دینی و فرهنگی مساجد و دور شدن جوانان از مساجد می شود.

وی با اشاره به اینکه مسجد محوری مهم ترین ویژگی کانون های فرهنگی هنری مساجد است، خاطرنشان کرد: ان کانون ها مأموریت جذب و تربیت نسلی انقلابی بر دوش دارند.

امام جمعه پلدختر به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان اشاره و عنوان کرد: اساس کار کانون ها مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

وی بر ضرورت برنامه ریزی فرهنگی، هنری، دینی، ورزشی و تفریحی تأکید کرد و ادامه داد: باید نیاز جوانان در کانون ها شناسایی و در زمینه پاسخگویی به این نیازها برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام حسین زاده آملی اظهار داشت: باید نسلی تربیت کرد که در برابر توطئه ها امروز دشمن مصون باشند و در آینده کشور نیز تأثیرگذار باشند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات