۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۸۲۴۵۰
مدیر مدرسه امام صادق خرمشهر خبر داد؛

فعالیت تبلیغی ۳۰ طلبه و روحانی در مواکب مرز شلمچه

حجت الاسلام حیدری با اشاره به حضور روحانیان در مرز شلمچه، گفت: ۱۲ روحانی و ۱۸ طلبه در مواکب مستقر در مرز شلمچه برای خدمت رسانی و انجام فعالیت های فرهنگی حضور پیدا می کنند.
اربعین

حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از مرز شلمچه عنوان داشت: روحانیان و طلاب مدرسه برای اقامه نمازهای یومیه، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، مشاوره، عزاداری و برپایی منابر سخنرانی و خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین در شلمچه حضور خواهند داشت.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر با بیان اینکه 12 روحانی و 18 طلبه در مواکب حضور پیدا خواهند کرد، افزود: طلاب و روحانیت استقرار یک روزه دارند و 2 روحانی نیز همه روزه برای ادای نماز صبح در مرز حضور پیدا می کنند.

این مقام مسؤول ادامه داد: از روز چهارشنبه(2 آبان ماه) برخی طلاب و روحانیت مدرسه عازم زیارت کربلا می شوند البته در جلوی درب حوزه موکبی از سوی طلاب برپا شده اما بنای ما بیشتر بر حضور در میان مواکب است.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه هدف طلاب و روحانیت از حضور در مواکب خدمت رسانی به زائران حسینی است، اظهار داشت: در اربعین اعزام مبلغ به کشورهای همسایه نخواهیم داشت البته بخشی از طلاب مدرسه در قالب پیاده روی اربعین حسینی فعالیت های تبلیغی انجام می دهند.

وی در پایان گفت: فعالیت های تبلیغی در پیاده روی اربعین منحصر به جا و مکان خاصی نیست و سعی می کنیم از هر فرصتی برای تبلیغ و خدمت رسانی به زائران استفاده کنیم./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات