۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۸۲۶۸۳
آیت الله موسوی اصفهانی:

دشمن به دنبال جداکردن پیوند میان مردم و روحانیان است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به تبلیغات دشمنان داخلی و خارجی برای جداکردن پیوند میان مردم و روحانیت، گفت: عده ای بدون اطلاع کافی مشکلات جامعه را به روحانیت نسبت می دهند که این منطقی و صحیح نیست.
جلسه پیگیری وضعیت طلبه مجروح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، جلسه پیگیری سوء قصد به یکی از روحانیان استان همدان پیش از ظهر امروز در دفتر آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ زارعی رییس اداره آگاهی همدان با اشاره به دستگیری ضارب متواری اظهار داشت: ضارب متواری صبح امروز در حوالی خوی دستگیر شده و در حال انتقال به همدان است.

در ادامه این جلسه آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: سرعت عمل پلیس در دستگیری و مقابله با چنین افرادی بسیار قاطع است و جای قدردانی و تشکر ویژه دارد.

وی با بیان این که در استان های دیگر نیز شاهد چنین رفتارهایی با روحانیت معظم بوده ایم، خاطرنشان کرد: این گونه رفتارها علیه روحانیت باید به صورت جدی پیگیری شود و از قوه قضائیه خواستاریم که با ضارب و موارد مشابهی که در این زمینه وجود دارد برخورد جدی و قاطع داشته باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: امروز با شرایط موجود اقتصادی و حتی پیش از آن؛ طلاب از اقشار بسیار ضعیف جامعه از حیث اقتصادی محسوب می شوند و هرگز خود را از مردم جدا نمی دانند و با مشکلات مردم بیگانه نیستند.

وی در پایان با اشاره به تبلیغات دشمنان داخلی و خارجی برای جداکردن پیوند میان مردم و روحانیت تصریح کرد: عده ای بدون اطلاع کافی مشکلات جامعه را به روحانیت نسبت می دهند که این منطقی و صحیح نیست./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات