۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۸۲۷۸۲
حجت الاسلام استقامت خبر داد؛

بسیج ظرفیت های تبلیغی کشور در راهپیمایی اربعین

مسؤول کمیته تبلیغ و نماز ستاد اربعین از بسیج ظرفیت های تبلیغی کشور در ایام راهپیمایی اربعین خبر داد و رسالت مبلغان این عرصه را در این ایام تحول فرهنگی، معنوی و معرفتی زوار دانست.
اربعین گردهمایی آموزشی مبلغان اربعین با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام استقامت امروز در گردهمایی مبلغان اربعین که با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امام کاظم(ع) قم برگزار شد، از بسیج ظرفیت های تبلیغی کشور برای خدمت رسانی فرهنگی و تبلیغی به زوار اربعین خبر داد.

وی با اشاره به هجمه های صورت گرفته در فضای مجازی به منظور تضعیف رابطه دو ملت ایران و عراق، تصریح کرد: آنچه در صحنه عمل مشاهده می کنیم این است که مردم دو کشور عاشق و دلداده اهل بیت هستند و این جوسازی ها تاثیری در آنها نداشته است.

حجت الاسلام استقامت حماسه راهپیمایی اربعین را عامل برهم زننده نقشه های شوم دشمنان دانست و گفت: اگر امروز مشاهده می کنیم دشمن همه توان خود را برای هجمه به اربعین و راهپیمایی زوار اباعبدالله بکار گرفته به دلیل این است که این برنامه مذهبی نقشه ها و محاسبات شان را بهم ریخته است.

 وی با اشاره به تعجب پژوهشگران و صاحبنظران غربی از حضور گسترده و میلیونی زوار اباعبدالله در راهپیمایی اربعین، اظهار داشت: یکی از مجلات آمریکایی اربعین را یک تمدن می داند که از یک رخداد آیینی به این سطح رسیده است.

حجت الاسلام استقامت با بیان این که نگاه دنیا و رسانه ها به این رخداد عظیم است، تصریح کرد: باید به اربعین به عنوان یک افق تمدنی بنگریم و توجه داشته باشیم ه تمام اعمال و رفتارمان زیر ذره بین است.

وی رسالت طلاب و مبلغان را در تحول معنوی و روحی زائران اربعین بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: طلاب در این فرصت گرانسنگ با ایفای درست وظایف شان و نیز با عمل خود می توانند گفتمان ساز باشند.

حجت الاسلام استقامت با اشاره به نقشه های دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت، راهپیمایی اربعین را فرصتی برای نشان دادن پیوند ناگسستنی روحانیت با مردم عنوان کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات