۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۸۲۸۲۹
استاد حوزه علمیه:

موشک های سپاه پاسدارن پیام اقتدار جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام احتشام کاشانی گفت: موشک های سپاه پاسدارن تنها برای یک عده داعشی بدبخت نبود بلکه این، پیام اقتداری برای آمریکا بود که بداند اگر ذره ای خطا کند سیلی محکمی از جمهوری اسلامی خواهد خورد.
حجت الاسلام علي احتشام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علي احتشام کاشانی از اساتید سطح عالی حوزه شب گذشته در یادواره شهید چیت سازیان با اشاره به اینکه در طول تاریخ هر زمان در ایران جنگ شد فطعه ای از آن از دست رفت، یادآور شد: آخرین این خیانت ها و بی عرضه گی ها جدا شدن بحرین بود که امروز شیعیان بحرینی باید تاوان این فساد محمدرضا پهلوی را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه این حقایق برای نسل جدید مطرح نشده است و این نسل نمی داند که پادشاهان پهلوی که امروز در فضای مجازی از آنها تجلیل می شود تصورشان از مملکت تنها منافع و سود خودشان بوده است.

حجت الاسلام احتشام کاشانی به لزوم آشنایی با تاریخ اشاره کرد و گفت: جوان امروز نمی داند امام خمینی چه کرده است او کسی است که ایران را از انتهای چاه نجات داد.

وی تصریح کرد: اگر رزمندگی و حماسه آفرینی نسل دهه 60 نبود امروز این اقتدار و امنیت وجود نداشت که بلافاصله سران اسراییل و آمریکا از ترس پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی صراحتا از عدم دخالت خود در ترور اهواز صحبت می کنند.

استاد سطح عالی حوزه افزود: امروز دورانی است که اگر یک تیر کلاش به سمت ما شلیک شود جواب آن موشک و یا اگر بیشتر از این دست از پا خطا کنند جواب آن با شهاب خواهد بود.

وی یاد آور شد: همه بدانند تا در این مملکت دنباله رو راه شهید چیت سازیان و امثال شهید حججی وجود دارد ذره ای در برابر دنیا سر تعظیم فرود نخواهیم آورد.

حجت الاسلام احتشام کاشانی قدرت موشکی سپاه پاسداران را پیام اقتدار جمهوری اسلامی برای جهان دانست و گفت: موشک های سپاه پاسدارن تنها برای یک عده داعشی بدبخت نبود بلکه این، پیام اقتداری برای امریکا بود که بداند اگر ذره ای خطا کند سیلی محکمی از این کشور خواهد خورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رییس جمهور آمریکا در مصاحبه های انتخاباتی خود چندین مرتبه تکرار کرد که با آمدن من قایق های تندرو سپاه نمی توانند به ناوهای ما نزدیک شوند اما از روزی که او روی کار آمده است ناوها جرات ندارند حتی وارد منطقه ما شوند./979/پ203/ب1

ارسال نظرات