۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۸۲۸۴۱
امام جمعه رشت:

مشکلات اقتصادی کشور نتیجه بی تدبیری برخی مسؤولان است

امام جمعه رشت با بیان این که ملت بزرگ ایران پس از انقلاب اسلامی هیچ گاه با کمبود مایحتاج مواجه نبوده است، گفت: اگر امروز گرانی و مشکلات اقتصادی در کشورمان وجود دارد نتیجه بی تدبیری برخی مسؤولان است.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت بهره گیری از معارف دینی در زندگی مشترک تأکید کرد و گفت: مسائل دینی موجب استحکام بنیان خانواده ها خواهد شد.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که احترام متقابل در زندگی مشترک مسأله بسیار مهمی است که مورد تأکید و سفارش دین نیز قرار گرفته است، گفت: رعایت احترام متقابل از جمله پیش‌نیازهای زندگی تمام زنان و مردان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ملت بزرگ ایران عمارگونه از انقلاب دفاع می کنند، افزود: این ملت در چهار دهه اخیر با حضور در عرصه ها و صحنه های مختلف پایبندی خود به اصول و آرمان های انقلاب را اثبات کردند.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود وابستگی کشور به نفت را یک مشکل عنوان کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید وابستگی کشور به نفت به حداقل برسد.

وی با تأکید بر این که باید با بهره گیری از ظرفیت های داخلی نیاز کشور به واردات را به حداقل برسانیم، تصریح کرد: حمایت از تولیدات داخلی می تواند فرصتی را برای تقویت میزان صادرات و کاهش واردات در کشورمان فراهم کند.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از نخبگان کشور اشاره کرد و گفت: کشورمان دارای نخبگان و استعدادهای ارزشمندی است که باید از توان و ظرفیت آنها بیشتر در بخش های داخلی بهره گرفته شود.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران پس از انقلاب اسلامی هیچ گاه با کمبود مایحتاج مواجه نبوده است، بیان داشت: اگر امروز گرانی و مشکلات اقتصادی در کشورمان وجود دارد نتیجه بی تدبیری برخی مسؤولان در داخل کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در ادامه سخنان خود همچنین به در پیش بودن اربعین حسینی اشاره کرد و با بیان این که پیاده روی اربعین نمایش قدرت جهان اسلام است، گفت: با وجود تلاش های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در این اجتماع عظیم، اما هر ساله شاهد گسترش عاشقان حسینی هستیم./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات