۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۵۸۲۸۷۸

برگزاری دوره نقد و بررسی«فرق و ادیان»

دوره بررسی و نقد «فرق و ادیان» با حضور ۴۰ نفر از مبلغات برتر به همت مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی برگزار شد.
فرق و ادیان

به گزارش خبرگزاری رسا، دوره بررسی و نقد «فرق و ادیان» به همت مرکز آموزش‌های کاربردی با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران در شهرستان‌های قائم شهر و ساری برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره، توانمندسازی طلاب و روحانیون برای حضور مؤثرتر در عرصه‌های مقابله با فرق و ادیان بود که با حضور مبلغات برتر برگزار و تلاش شد تا از بهترین اساتید که در حال حاضر در بالاترین سطح به ارائه این مباحث در نقاط مختلف کشور می‌پردازند، استفاده گردد.

گفتنی است که این دوره بر اساس درخواست رییس حوزه علمیه خواهران مازندران و حمایت‌های مادی و معنوی مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی برای خواهران مبلغه و در رصد نقد و بررسی(مسیحیت تبشیری، بهائیت، تصوف فرقه ای، عرفان‌های نوظهور، باستانگرایی، وهابیت و مدعی یمانی«احمدالحسن») اجرا شد.

لازم به یادآوری است این دوره آموزشی با حضور 40 نفر از مبلغات برتر در سالن مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قائم شهر و مدرسه علمیه خواهران نرجس شهرستان ساری برگزار و علاوه بر ارائه منابع و آزمون‌های موردی، در پایان آزمون جامع برگزار و 38 نفر حائز نمره قبولی شدند و امید است مبلغات و همچنین توانسته باشند حداکثر استفاده از مباحث را برده باشند.

ضمناً در پایان این دوره علاوه بر کارنامه، گواهینامه پایانی نیز برای کسانی که دوره را با موفقیت سپری کردند، ارائه شد. /
۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات