۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۸۲۹۰۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

انقلاب اسلامی به تشیع و اسلام جان دوباره داد

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه نهال انقلاب اسلامی امروزه به درختی تنومند تبدیل شده است، گفت: انقلاب اسلامی به تشیع و اسلام جان دوباره داد؛ از این رو روابط عمومی ها باید مردم و جهانیان را از عملکرد انقلاب اسلامی مطلع کنند.
حجت الاسلام لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای روابط عمومی های استان در استانداری با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت و دستگاه های آن است، اظهار داشت: روابط عمومی زبان گویای عملکرد حکومت و نظام اسلامی است که چنسن عملکردی را بیان و به مردمی که صاحبان اصلی انقلاب هستند، می رساند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه روابط عمومی ها نهادهای کم اثر را به نهادی پویا و فعال تبدیل می کنند، افزود: همانطور که امام راحل بیان داشت باید عملکرد نظام  و دستاوردهایش را به صاحبان اصلی منعکس کرد، اتقلابی که از یک نهال کوچک امروزه به درختی تنومند تبدیل شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: نهال انقلاب اسلامی با خون شهدا، علما، دانشمندان و اندیشمندان ایرانی به درختی تنومند تبدیل شده که برکاتش را امروزه جهانیان می بینند.

حجت الاسلام سپهر گفت: عزاداری در خیابان های لندن، حرکت دسته های عزاداری و هیأت های مذهبی در آمریکا و همدردی نیجری ها با اهوازی ها در حادثه تروریستی اخیر نمونه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در فرا سوی مرزها است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تشیع و اسلام جان دوباره داد، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید مردم و جهانیان را از عملکرد انقلاب اسلامی مطلع کنند که قطعا روابط عمومی انقلابی و جهادی بهترین نقش را خواهد داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از روابط عمومی ها خواست تا در فعالیت های مختلف جنبه فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.

همچنین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به تشکیل کمیته های مرتبط با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گفت: واقعیت آن است که عملکرد برخی کمیته ها و دستگاه ها خیلی رضایتمند نبوده اما برخی دیگر عملکرد قابل توجهی داشتند و امیدواریم که سایر فعالیت ها نیز در چنین زمینه ای باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه فعالیت ها برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید از روی اعتقاد و نه بخاطر شرایط کاری و اداری انجام شود، خاطر نشان کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل سال به مردم معرفی شود و به حداقل دستاوردهای انقلابی که حاصل جان فشانی مردم و شهدا است، عمل کنیم./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات