۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۸۲۹۴۸
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

انتخاب ۱۳ آبان برای اعمال تحریم‌های آمریکا انتقام‌جویی از تسخیر لانه جاسوسی است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: انتخاب روز ۱۳ آبان برای اعمال دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ملت و نظام اسلامی ایران، به‌نوعی انتقام‌جویی این کشور از تسخیر لانه جاسوسی است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دومین نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که با محوریت یوم‌الله 13 آبان برگزار شد، بر گرامیداشت شایسته این روز تأکید کرد.

وی با بیان اینکه 13 آبان یکی از ایام‌الله ما و روز مبارزه با استکبار جهانی است، با اشاره به اعمال دور جدیدی از تحریم‌های آمریکا در این روز، اضافه کرد: دلیل آن‌که آمریکا 13 آبان را برای توطئه‌ای جدید انتخاب کرده آن است که ملت ما در این روز ضربه مهلکی به مستکبران عالم زده و آمریکا می‌خواهد این سیلی و تودهنی که چند سال گذشته خورده را اکنون به‌نوعی پاسخ دهد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: در روز تسخیر لانه جاسوسی، هیمنه آمریکا شکسته شد و آمریکا نمی‌تواند این را به خود بقبولاند؛ به همین دلیل انتخاب 13 آبان به‌منظور اعمال تحریم‌های جدید برای انتقام‌جویی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: آمریکا روز 13 آبان را برای اعمال دور جدید تحریم‌های خود اعلام کرده و با این کار می‌خواهد انتقام 13 آبان سال 58 و تسخیر لانه جاسوسی را از ما بگیرد که امام خمینی (ره) آن را به انقلاب دوم تعبیر کرده است.

وی با بیان اینکه ما در حقیقت در 22 بهمن نوکر را زدیم و در 13 آبان اربابش را زدیم، ادامه داد: این دو روز حساسیت ویژه‌ای دارد، افزود: در یوم‌الله 13 آبان همه اقشار جامعه به همراه مدیران و مسؤولان به خیابان‌ها بیایند تا مشت محکمی بر دهان عربده زن‌ها باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: باید ایام‌الله‌ها به نسل جدید منتقل شود تا فرهنگ انقلاب با گسست نسل‌ها از بین نرود؛ زیرا از بین رفتن این فرهنگ خواسته دشمنان است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات