۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۸۲۹۵۰
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

قدرت درونی و اتکای به خود از ارکان مهم تأثیرگذاری ایران در منطقه و جهان است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: قدرت بلامنازع و متکی به خود بودن از ارکان مهم تأثیری گذاری ایران در منطقه و جهان است که در سایه عدم وابستگی به شرق و غرب عالم به دست آمده است.
سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، عصر امروز در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر برگزاری مناسب مراسم این ایام تأکید کرد.

وی ضمن تبیین اهداف و سیاست‌های ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این ستاد صرفاً متعلق به جشن‌های ایام دهه فجر نبوده بلکه تمامی برنامه‌های نیمه دوم سال اعم از ملی و مذهبی را در بر خواهد داشت.

رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: ستاد چهلمین سالگرد در شهرستان‌ها با ریاست ائمه جمعه، جانشینی فرمانداران و دبیری رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اهمیت این نشست‌، اضافه کرد: امروز مهم‌ترین نشست را در حساس‌ترین زمان تاریخ برگزار کرده‌ایم؛ چراکه اکنون در وضعیت جنگ تمام عیار با استکبار هستیم و این مهم را باید در تمام مراحل کارها مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی نه‌تنها به‌عنوان یک کشور مستقل بلکه به‌عنوان یک ابرقدرت در منطقه و یک کشور تأثیرگذار منطقه‌ای و جهانی ایفای نقش می‌کند؛ به‌گونه‌ای که امروز مسئله ایران به‌عنوان مسئله اصلی نشست‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و حتی انتخاب رجل سیاسی آمریکا مطرح بوده و این یک واقعیت انکارناپذیر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی قدرت بلامنازع و متکی به خود بودن را یکی از ارکان مهم تأثیری گذاری ایران در منطقه و جهان نام برد و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به یک قطب علمی در دنیا تبدیل شده و دستاوردهای علمی، نظامی و ... این کشور حاصل این استقلال و عدم وابستگی به شرق و غرب عالم است./9314/پ۲۰۳/ب۱

خبرنگار: هادی رحیمی کوهستان

ارسال نظرات