۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۵۸۲۹۷۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

تبیین عملکرد انقلاب اسلامی نیازمند مدیران جهادی است

حجت الاسلام سپهر با اشاره به تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در سطح جهانی، گفت: برای انتقال عملکرد انقلاب اسلامی نیازمند مدیریت جهادی، انقلابی و بادوام هستیم.
حجت الاسلام لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،‌حجت الاسلام لطف الله سپهر، عصر امروز در جلسه شورای اداری استان، با بیان بلوغ انقلاب اسلامی و صدور پیام های ولایی امام و رهبری در چهل سالگی انقلاب، اظهارداشت: امروزه ایران اسلامی جزو 10 کشور برتر علمی است چنانکه در عرصه سیاست، سیاست مداران غربی معتقدند که جهان با دو اندیشه مادی گرایانه به رهبری آمریکا و اندیشه دینی و اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی و مدیریت امام و رهبری دست و پنجه نرم می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تأثیرگذاری انقلاب است که سبب شده تا 300 شبکه ماهواره ای فارسی زبان برای سرپوش گذاشتن و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب راه اندازی و سازمان های بین المللی ساماندهی گردند.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به تأثیرگذاری اندیشه های امام و رهبری در سطح جهانی بیان داشت: انقلاب اسلامی امانت امام و شهدا است که مدیران و کارگزاران نظام اسلامی وظیفه حراست و حفاظت از آن را عهده دار هستند.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه جوان امروزی دفاع مقدس و پیش از انقلاب اسلامی را ندیده است، گفت: انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تحولی بزرگ به وجود آورده و در عین حال تکلیفی بر ما است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه برای انتقال عملکرد انقلاب اسلامی نیازمند مدیریت جهادی، انقلابی و بادوام هستیم، خاطرنشان کرد: باید در خروجی دستگاه های دولتی پیوسته انتقال مفاهیم برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات