۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۸۳۰۶۵

اردوی خانوادگی حوزویان اردبیل برگزار شد

اردوی خانوادگی طلاب و روحانیان شهرستان اردبیل به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین برگزار شد.
اردوی جهادی طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، اردوی خانوادگی طلاب و روحانیان شهرستان اردبیل به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان با حضور  بیش از 100 نفر از خانواده طلاب مدارس علمیه شهرستان اردبیل؛ در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین برگزار شد.

حجت الاسلام علی صفری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل در جریان این اردوی فرهنگی، ورزشی و آموزشی اظهار داشت: امروزه دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی‌های گسترده در تلاش هستند تا جامعه را از ارزش‌های دینی دور کنند و سبک زندگی غربی را در جوامع اسلامی ترویج کنند.

وی با اشاره به این‌که روحانیان در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب وظیفه سنگینی بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: صیانت از ارزش‌های الهی، ترویج مکارم اخلاقی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، پاسخگویی به شبهات دینی، مقابله با انحراف و التقاط القایی از سوی دشمنان از جمله وظایف خطیر روحانیت است.

حجت الاسلام صفری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهداف و برنامه های مرکز خدمات حوزه در ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی طلاب و خانواده های آنان گفت: معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات برای قدردانی از ایثارگری و فداکاری خانواده‌های محترم طلاب، چنین اردوهایی را ویژه خانواده‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان این‌که مشغله بسیار روحانیان و مبلغان حوزوی، سبب شده تا کمتر به امور تفریحی خانواده‌های خود بپردازند، افزود: مرکز خدمات حوزه تلاش دارد با برنامه‌ریزی منظم و منسجم در ایام مختلف سال با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مسابقات فرهنگی ورزشی، اردوهای سیاحتی و زیارتی در ایجاد روحیه نشاط و ارتقای دانش خانواده های طلاب اهتمام داشته باشد.

گفتنی است، برگزاری کارگاه‌های مشاوره با موضوع ارتباط والدین با فرزندان و سواد رسانه و مسابقات ورزشی، ازجمله برنامه‌های این اردوی یک‌روزه بود./935/پ۲۰۳/ب1

ارسال نظرات