۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۵۸۳۱۵۳
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

اربعین زمینه ساز معرفی اسلام حقیقی به جهان است

اسلامی گفت: مراسم اربعین اگرچه ریشه ای دیرین و عمیق دارد اما در سالیان اخیر ابعادی بین المللی تر یافته و به میثاق گاه ملت هایی تبدیل شده که قیام حسینی را الگوی مقاومت خویش در برابر یزیدیان زمان قرار داده اند.
محمد مهدی اسلامی حزب موتلفه

محمد مهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت زیارت اربعین، گفت: راهپیمایی اربعین آوردگاه اصلی در جنگ نرم ما با استکبار است و نقاب از اسلام بدلی و افراطی که به نام داعش از سوی آمریکا ساخته شد، بر می دارد.

وی با اشاره به اینکه تنها 7 سال تا افق 1404 فاصله داریم، افزود: یکی از پردستاوردترین حرکت ها در راستای ابعاد فرهنگی سند چشم انداز 1404 است، بر اساس این سند بالادستی ایران کشوری است با هویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و موثر در روابط بین الملل.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ابراز داشت: راهپیمایی اربعین تبلور چنین تعامل سازنده و الهام بخشی است. مراسمی که اگرچه ریشه ای دیرین و عمیق دارد، اما در سالیان اخیر ابعادی بین المللی تر یافته و به میثاق گاه ملت هایی تبدیل شده است که قیام حسینی را الگوی مقاومت خویش در برابر یزیدیان زمان قرار داده اند.

اسلامی اظهار داشت: به انحراف کشاندن جریان جهادی در افغانستان و تأسیس طالبان، تأسیس القاعده و در نهایت تأسیس داعش برای وارونه نمایی مفاهیم متعالی اسلام در ابعاد جامعه بود که با پیروزی انقلاب اسلامی، تفسیر اسلام عزلت نشین و مطلوب آمریکا را به کناری زده بود.

مدیر مسؤول هفته نامه شما تأکید کرد: کار ویژه این گروه های دست ساز آمریکا، وهن دولت اسلامی و در ذیل آن مفاهیمی همچون رابطه امت و امامت، جهاد، قصاص، حجاب و ... بود که با اجرای نادرست آن به صورت عامدانه توسط طراحان این پروژه، سعی به کاستن از اقبال عمومی جهان به سوی اسلامی داشت زیرا اسلام ناب محمدی که با پرچمداری امام خمینی(ره) به جهان معرفی شده بود، یک حکمرانی خوب با تأکید بر مفاهیمی همچون ظلم ستیزی، برابری و برادری، تشریک مساعی مخلصانه و ... را به جهان معرفی و مظاهر اصلی مکاتب مادی گرا را به چالش کشیده بود.

وی در پایان با بیان اینکه امام راحل در سال 42 به مبارزان موتلفه اسلامی گام آخر نهضت خود را معرفی اسلام به جهان و مقدمه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) معرفی کرده بود خاطرنشان کرد: حماسه اربعین یک آفند فرهنگی موثر به تصویرسازی صورت گرفته از سوی امپراتوری رسانه ای غرب است که موجب معرفی اسلام حقیقی به تشنگان عدالت در جهان و شکاندن تصویرهای بدلی برساخته از سوی رسانه های نظام سلطه خواهد شد و نه تنها هژمونی پوشالین غرب بر جهان سوم را به اضمحلال خواهد برد، بلکه می تواند زمینه ساز معرفی اسلام حقیقی به جهان و تحقق گام سوم انقلاب اسلامی در زمینه سازی ظهور باشد./969/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات