۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۸۳۳۰۵
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

شعار استکبار ستیزی ملت ایران به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر ثابت کردند که هیچ گاه زیر بار ذلت و سلطه آمریکایی ها نخواهند رفت، گفت: شعار استکبار ستیزی ملت ایران به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در نشست هماهنگی مراسم سیزدهم آبان، از این روز مهم به عنوان تجلی استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران یاد کرد.

وی با بیان این که سیزدهم آبان ماه یادآور سه واقعه مهم در کشورمان است که در تاریخ به ثبت رسیده است، افزود: مبارزه با استکبار و عدم سلطه پذیری مهم ترین دستاورد و شعار حوادث مهم این روز بوده است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران شوک بزرگی برای نظام سلطه در منطقه و سایر نقاط جهان بود، خاطرنشان کرد: با پیروزی این انقلاب، منافع آمریکای جنایت و سایر کشورهای مستکبر غربی در منطقه و جهان به خطر افتاد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی پایانی بر سلطه و نفوذ آمریکا بر کشورمان بود، تصریح کرد: این انقلاب الهی استقلال و آزادی را به ملت بزرگ ایران هدیه کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه در دوران رژیم منحوس پهلوی جایگاه ایران به پایین ترین حد در جهان تنزل پیدا کرد، بیان داشت: اما پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت را به ملت ایران اسلامی بازگرداند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل و مقتدر در جهان نقش آفرینی می کند، خاطرنشان کرد: تلاش های چهار دهه اخیر آمریکا و هم پیمانانش برای نابودی انقلاب اسلامی با هوشیاری و بصیرت ملت ایران به شکست انجامیده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سیزدهم آبان ماه شکست سنگینی برای آمریکایی ها در جهان بود، تصریح کرد: دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) با تسخیر لانه جاسوسی به چندین دهه سلطه و نفوذ آمریکایی ها در ایران پایان دادند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر ثابت کردند که هیچ گاه زیر بار ذلت و سلطه آمریکایی ها نخواهند رفت، بیان داشت: این ملت در هر شرایطی مقابل آمریکایی ها جنایت کار خواهند ایستاد همان گونه که در چهار دهه اخیر ایستاده اند./۹۵۰/پ۲۰۳/ق

 

ارسال نظرات