۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۸۳۳۳۵
امام جمعه اهواز:

منابع اسلامی مرجع زائران در بایدها و نبایدهای اربعین هستند

آیت الله موسوی جزایری گفت: مرجع ما در بایدها و نبایدها، منابع اسلامی هستند که تکالیف شرعی ما را معین می ‌کنند و اخلاق اسلامی را تبیین کردند.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت ‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان درباره بایدها و نبایدهای مدنظر در پیاده‌روی اربعین گفت: مرجع ما در بایدها و نبایدها، منابع اسلامی هستند که تکالیف شرعی ما را معین می ‌کنند و اخلاق اسلامی را تبیین کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: ما به طور نمونه مواردی را عرض می‌کنیم چون که در پیاده ‌روی اربعین مهمان برادران عراقی هستیم که در محبت و مودت و پذیرایی سنگ تمام می‌گذارند، ما نیز به جهت عرق اسلامی و ولایت اهل بیت(ع) با برادران عراقی شریک هستیم، لذا در رأس بایدها و نبایدها رفتار محبت‌ آمیز همراه با تقدیر و تشکر از آنان داشته باشیم چون زحماتی که می‌کشند واقعا طاقت فرسا هستند و فوق قدرت عادی انسان ‌ها است.

امام جمعه اهواز بیان داشت: برادران عراقی در همه مسائل خدماتی از قبیل مکان استراحت و تغذیه و درمان پیش‌ قدم هستند و به عشق حضرت سیدالشهدا در این مسیر سر از پا نمی‌ شناسند و به ایرانیان ارادت ویژه ‌ای دارند بنابراین لازم است که به نحو احسن لطف و مهربانی آنها را جبران کنیم./۹۴۵۶/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات