۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۸۳۳۳۸
همتی در گفت وگو با خبرنگاران مطرح کرد؛

تاکید مراجع و علما بر تقویت ارزش پول ملی

رییس کل بانک مرکزی با تشریح جزییات دیدارهای خود با مراجع تقلید، تقویت ارزش پول ملی را از جمله مهم ترین تاکیدات علما در این دیدارها دانست.
دیدار رییس بانک مرکزی با مراجع معظم تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی سه شنبه شب در حاشیه دیدار با مراجع تقلید در گفت وگو با خبرنگاران، اهداف سفر خود به قم را تشریح کرد.

وی گفت: از صبح امروز سه شنبه خدمت شمار زیادی از مراجع و علما و همچنین مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور رسیدیم و روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

همتی دیدار و گفت وگوهای خود با مراجع و علما را صمیمانه توصیف کرد و گفت: در این دیدارها مراتب سلام دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری را به محضر مراجع و بزرگان ابلاغ و مراتب تشکر رییس جمهور و دولت را به خاطر حمایت های این بزرگواران ابلاغ کردیم.

وی با اشاره به این که در این دیدارها گزارش عملکرد دولت و بانک مرکزی در جهت کنترل بازار ارز خدمت مراجع معظم تقلید ارائه شد، اظهار کرد: مراجع و علما در این دیدارها از اقدامات دولت برای ایجاد ثبات در بازار ارز و تامین نیازهای اساسی مردم تقدیر کردند.

همتی تقویت ارزش پول ملی را از مهم ترین تاکیدات مراجع و علما دانست و تاکید کرد: این موضوع در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد و طرح هایی نیز برای این مهم داریم.

رییس کل بانک مرکزی با تشریح اقدامات دولت و بانک مرکزی برای کنترل و مدیریت بازار ارز، تاکید کرد: با مقاومت مردم و تدبیر دولت توانسته ایم فشارهای دشمنان را خنثی کنیم.

وی افزود: امیدواریم به تدریج آثار اقدامات دولت و بانک مرکزی بیشتر در بازار مشاهده شود و شاهد تعادل باشیم.

رییس کل بانک مرکزی سرمایه گذاری در زمینه سکه و ارز را پر ریسک و نادرست خواند و تاکید کرد: خوشبختانه امروز مردم شاهد ثبات نسبی در بازار هستند. /924/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات