۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۸۳۴۱۴
مدیر حج و زیارت خوزستان خبر داد؛

صدور ۱۵۰ هزار ویزا برای خوزستانی ها

حویزاوی گفت: تقاضای ویزای خوزستانی ها حدود ۱۶۰ هزار است که از این تعداد تاکنون ۱۵۰ هزار ویزا صادر شده و مابقی تا امروز و فردا صادر خواهد شد.
پاسپورت ویزا گذرنامه

ناصر حویزاوی، مدیرکل حج و زیارت خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره اینکه تعداد کل ویزای کشور برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی نزدیک به یک میلیون و 700 هزار نفر است، عنوان داشت: تقاضای ویزای خوزستانی ها حدود 160 هزار نفر است که از این تعداد تاکنون 150 هزار ویزا صادر و مابقی تا امروز و فردا صادر خواهد شد.

مدیر کل حج و زیارت خوزستان افزود: دریافت مدارک برای صدور ویزا تا روز جمعه(4آبان ماه) است و 5 آبان آماه آخرین زمان صدو ویزا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آمار قابل توجهی از زائران در حال گذر از مرزهای خوزستان به سوی عراق هستند، اظهار داشت: در دو روز گذشته بیش از 300هزار ایرانی از شلمچه و چذابه و بیش از 30 هزار زائر غیر ایرانی از طریق شلمچه عازم کربلا شدند.

حویزاوی با بیان اینکه آمار خروج زائران لحظه به لحظه در حال افزایش است، ادامه داد: متأسفانه بحث صدور ویزاهای جعلی کماکان ادامه دارد و مشکلاتی را برای زائران به وجود آورده هر چند که با تمهیدات نیروی انتظامی اقداماتی صورت گرفت اما در مرز احیانا شاهد حضور  افرادی هستیم که ویزاهایشان جعلی است.

وی تأکید کرد که با وجود 22 کنسولگری عراق در ایران، مردم تصور برداشته شدن ویزا را نداشته باشند./9456/ت۳۰۳/ق

ارسال نظرات