۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۵۸۳۴۳۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حوزه فرهنگی کشور نباید گرفتار بازی های سیاسی شود

حجت الاسلام شکریان بر ضرورت پرهیز از سیاسی کردن مسائل فرهنگی کشور تأکید کرد و گفت: سیاسی کردن فرهنگ یک آسیب جدی به این حوزه است که متأسفانه با تغییر دولت ها شاهد تغییر رویکردهای فرهنگی هستیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا به کارکرد دینی و فرهنگی سازمان تبلیغات در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: این سازمان رسالت مهمی در تحقق مطالبات و دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری بر عهده دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشورمان در حوزه فرهنگی با آسیب های بسیاری مواجه است، افزود: باید با ارائه راهبرد مشخص در جهت مقابله با این آسیب ها گام برداریم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران از انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی یاد کرد و با بیان این که همین موضوع انقلاب اسلامی را نسبت به سایر انقلاب های جهان متمایز کرده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل در بعد فرهنگی  کشور نیازمند اقدامات ریشه ای و نظام مند هستیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که با بیان این که متأسفانه در مقاطعی علیرغم همه هشدارهای مقام معظم رهبری شاهد بی توجهی برخی مسؤولان نسبت به موضوع تهاجم فرهنگی بودیم، تصریح کرد: امروز آثار همان بی توجهی ها را به عینه در عرصه فرهنگی کشور مشاهده می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که دغدغه فرهنگی مسؤولان باید ملموس تر باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی در حوزه فرهنگ تنها به شعار دادن عادت کرده اند و زمانی که به مرحله عمل می رسد آثاری از خود ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین بر ضرورت پرهیز دادن مسائل سیاسی در حوزه فرهنگی کشور تأکید کرد و افزود: سیاسی کردن فرهنگ یک آسیب جدی به این حوزه است که متأسفانه با تغییر دولت ها شاهد تغییر رویکردهای فرهنگی هستیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که ساختار فرهنگی کشورمان کاملاً مشخص است و مقام معظم رهبری و بزرگان نظام در اسناد بالا دستی آن را ترسیم کرده اند، گفت: مسؤولان فرهنگی نباید از این چارچوب تعیین شده عدول کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که مسؤولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت و فرصتی برای خدمت به مردم و گام برداشتن در راستای اهداف نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: انسان با انتخاب مسؤولیت باید احسن باشد و احسن عمل کند و برای رضای خداوند و خلق گام بردارد و از خیانت که بزرگ‌ترین آفت است دوری کند./۹۵۰/پ۲۰۳/ق

 

ارسال نظرات