۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۵۸۳۵۱۴
آیت الله طباطبایی نژاد:

مقابله با استکبار و آمریکا ترس ندارد

امام جمعه اصفهان گفت: خداوند همراه ما است و با آمریکا نبودن ترس ندارد؛ باید از روزی بترسیم که از خداوند فاصله بگیریم و پشتیبانی خداوند را از دست بدهیم.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اصفهان گفت: امام حسین(ع) حقیقتاً کشتی نجات هستند.

وی در ابتدا با تسلیت ایام اربعین حسینی افزود: روایات متعددی در رابطه با زیارت امام حسین(ع) در طول سال از سوی معصومین(ع) به دست ما رسیده است و زیارت قبر مطهر سیدالشهدا(ع) در روز اربعین نیز یکی از نشانه های شیعه است؛ در روایتی از امام معصوم(ع) آمده است کسی که با معرفت به حق امام حسین(ع) قبر مطهر ایشان را زیارت کند، خداوند گناهان گذشته و آینده او را خواهد بخشید.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این که خاک کربلا با خاک های نقاط دیگر دنیا متفاوت است، ادامه داد: بر اساس روایت خوردن هر گونه تربتی حرام است ولی خداوند در خوردن تربت کربلا شفا قرار داده است؛ حقیقتا امام حسین(ع) کشتی نجات هستند و کسی که براین کشتی سوار نشود، هلاک خواهد شد.

امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به جنایت اخیر عربستان سعودی در قتل جمال خاشقچی خاطر کرد: پادشاه عربستان با هزینه کردن پول های بسیار زیادی قصد داشت آبروی جمهوری اسلامی ایران را در دنیا ببرد و با کمک به رسانه غربی می خواست ایران را به عنوان یک کشور ضد حقوق بشر به دنیا معرفی کند ولی در قتل فاجعه بار جمال خاشقچی آبروی آن ها در دنیا رفت.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: قتل جمال خاشقچی می توانست بدون سر و صدا انجام شود ولی این خواست خداوند بود که او بدین صورت مظلومانه توسط عده ای وحشی در کنسولگری عربستان تکه تکه شود و آبروی پادشاه عربستان در دنیا برود.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که خداوند همواره پشتیبان مظلوم است، اذعان کرد: طبق روایات معصومین(ع) یکی از چیزهایی که خداوند سریعا آن را مجازات می کند، ظلم است، خداوند در کمین ظالمان است؛ بن سلمان می خواست آبروی ایران را در دنیا ببرد، خداوند سناریویی چید تا آبروی خودش ریخته شد.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: سردمداران ترکیه نیز عبید دنیا بودند و با گرفتن باج رویه خود را در مسأله جمال خاشقچی تغییر دادند؛ انسانی که بخواهد عزیز باشد و تا آخر عمرش با عزت زندگی کند، باید دین مَدار باشد؛ حتی اگر رییس جمهور ترکیه بخواهد فضاحت عربستان را لاپوشانی کند خداوند این اجازه را نخواهد داد.

وی در پایان گفت: خداوند همراه ما است و با آمریکا نبودن ترس ندارد؛ باید از روزی بترسیم که از خداوند فاصله بگیریم و پشتیبانی خداوند را از دست بدهیم؛ بن سلمان با آن که پشتیبانی آمریکا را داشت نتوانست جلوی فضاحتی که به بار آمد را بگیرد./۸۶۷/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات