۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۸۳۵۹۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

پیوند مردم و روحانیت سد محکمی در برابر توطئه های دشمن است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز برای موفقیت در عرصه تبلیغی نیازمند جهاد علمی روحانیت هستیم، گفت: تبلیغ دین در شرایط امروز جامعه بسیار حائز اهمیت است و این مسأله تلاش و مجاهدت گسترده روحانیت را می طلبد.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران عصر امروز در اختتامیه کارگاه آموزشی مبلغان طرح هجرت استان در ساری با اشاره به اهمیت تبلیغ دین در جامعه اسلامی، مبلغان دینی را ادامه دهندگان مسیر انبیا و اولیای الهی دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علما و روحانیت در طول تاریخ مدافعان حریم دین و اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی بودند، افزود: تلاش ها و مجاهدت های روحانیت در طول تاریخ موجب حفظ و گسترش دین شده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که همراهی روحانیت با مردم همواره سد محکمی در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه دین بوده است، بیان داشت: امروز نیز ضرورت تقویت تعامل و ارتباط بیشتر مبلغان دینی با مردم احساس می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز هدف دشمن ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است، تصریح کرد: دشمن می کوشد تا چهره ای غلط و دروغین از روحانیت در جامعه معرفی کند و خنثی کردن این توطئه در گرو تعامل بیشتر مبلغان دینی با مردم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور مستمر روحانیت در جامعه بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد، بیان داشت: روحانیت همواره سد محکمی در برابر نفوذ دشمن در جامعه اسلامی بوده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز جامعه برای خنثی کردن توطئه دشمنان نیازمند تفکر انقلابی است، تصریح کرد: مبلغان دینی باید در منابر و خطابه های خود باید در جهت ترویج این فرهنگ و تفکر بیشتر گام بردارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز برای موفقیت در عرصه تبلیغی نیازمند جهاد علمی روحانیت هستیم، خاطرنشان کرد: تبلیغ دین در شرایط امروز جامعه بسیار حائز اهمیت است و این مسأله تلاش و مجاهدت گسترده روحانیت را می طلبد./۹۵۰/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات