۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۵۸۳۶۲۸
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان:

اربعین بزرگ ترین کنگره فرهنگی معنوی جهان است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اربعین به عنوان بزرگ ترین کنگره فرهنگی معنوی یاد کرد و گفت: اربعین حسینی باید به ظهور امام زمان منتهی شود.
کشکولی/ لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در بازدید از مواکب لرستان در نجف اشرف با اشاره به وسعت اربعین و استقبال شیعیان در این مراسم، گفت: بیش از ۲۲ میلیون جمعیت در پیاده روی اربعین امسال شرکت کرده است.

وی افزود: برپایی مراسم پیاده روی اربعین و حضور مسلمانان در این مراسم به اراده الهی تحقق یافته است تا جهان به سمت حاکمیت مستضعفین و ظهور امام زمان(عج) پیش می ‌رود.

کشکولی با بیان اینکه فتوحات اسلام در یمن، سوریه، عراق و بحرین عرض قضیه ظهور را به نمایش می‌گذارد، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ میلیونی اربعین متشکل از کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی عمق قضیه ظهور را به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی باید به ظهور امام زمان(عج) منتهی شود، خاطرنشان کرد: وحدت و همگرایی، اتحاد و حضور این جمعیت مسلمانان و شیعیان در مراسم اربعین به ظهور امام زمان(عج) منتهی می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه به اعزام کاروان ها به مراسم اربعین از سوی قرارگاه خاتم‌الاوصیا اشاره و عنوان کرد: از سوی این قرارگاه ۹ کاروان از مناطق محروم هومیان، کشکان شمالی، میربگ، کشور، زلقی، تخت چال و سه کاروان نیز از هیأت رزمندگان اسلام اعزام شده است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات