۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۸۳۶۹۳
مدیر مدرسه علمیه سفیران همدان:

اربعین میعادگاه عاشقان حسینی است

حجت الاسلام رسولی گفت: شور و شعور حسینی در اربعین سبب شده تا مردم با ملیت و حتی ادیان مختلف گرد هم آمده و حرکتی را در امتداد ظهور حضرت امام زمان(عج) شکل دهند.
حجت الاسلام علی رسولی

حجت الاسلام علی رسولی مدیر مدرسه علمیه سفیران همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به جایگاه والا و اهمیت پیاده روی اربعین حسینی ابراز داشت: پیاده روی اربعین تمرینی در جهت بیعت با امام زمان(ع) است.

وی در ادامه افزود: با مطالعه دقیق آداب زیارتی امام حسین(ع) می توانیم به خوبی از این چشمه زلال معرفتی برداشت کرده و همواره در فصول مختلف زندگی در مسیر هدایت حرکت کنیم.

حجت الاسلام رسولی ظهار داشت: در اربعین حسینی سه اتفاق مهم از جمله حسن اتحاد ملل مختلف، گریه بر مصائب امام حسین(ع) و زیارت ایشان در روز اربعین رخ می دهد.

وی تبیین کرد: شور و شعور حسینی در اربعین سبب شده تا مردم با ملیت و حتی ادیان مختلف گرد هم آمده و حرکتی را در امتداد ظهور حضرت امام زمان(عج) شکل دهند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران همدان گفت: همان طور که در مساله ظهور آمده است که مردم از همه طوایف، ملل و با ادیان مختلف یک رنگ شده و با حجت خدا حضرت امام زمان بیعت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما همواره باید در جهت تقویت این حرکت ریشه دار و مقدس حرکت کرده و پیام وحدت و استقامت در مقابل دشمنان اسلام را به گوش جهانیان برسانیم.

حجت الاسلام رسولی بیان داشت: نقش ویزه روحانیت در ابلاغ معارف دینی و تبیین برخی خرافات که به ظاهر از زبان شیعه و در جهت تخریب آن بوده بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان افزود: با ترویج معارف حقه حسینی و تبیین اهداف والای قیام امام حسین(ع) می توان این شور حسینی را با شعور هرچه بیشتر همراه سازیم./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات