۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۸۳۶۹۹
معاون آموزش حوزه علمیه  همدان:

اربعین حسینی منشأ اتحاد ملل است

حجت الاسلام فراهانی گفت: در راهپیمایی اربعین حسینی ما قدم در مسیر حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) نهاده و در راستای ترویج معارف عاشورایی حرکت می کنیم.
حجت الاسلام محمد فراهانی

حجت الاسلام محمد فراهانی معاون آموزش حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به جایگاه والای اربعین و اهمیت پیاده روی اربعین ابراز داشت: راهپیمایی اربعین پیام آور حرکت به سوی ظهور است.

وی در ادامه افزود: در راهپیمایی اربعین حسینی ما قدم در مسیر حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) نهاده و در راستای ترویج معارف عاشورایی حرکت می کنیم.

حجت الاسلام فراهانی اظهار داشت: شهدای ما با دادن جان کاری حسینی کرده و ما با قدردانی از آن ها امروزه باید در امتداد ارزش های والای حسینی و انقلابی کاری زینبی کنیم.

وی تبیین کرد: این امنیتی که همگان از آن بهره می بریم حاصل خون هزاران شهیدی است که در راستای دفاع از حق مظلومان و رسیدن به عدالت جهانی حضرت مهدی(عج) جان داده اند.

معاون آموزش حوزه علمیه همدان گفت: با توجه به این که مردم خدوم عراق به خوبی از زائران پذیرایی کردند اما به دلیل نبودن برخی از امکانات از جمله نحوه تخصیص ارز مشکلاتی برای این عزیزان ایجاد شد که باید به طور جدی در سال های بعد این نواقص برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: همه مسؤولان در داخل و خارج از کشور همواره باید مسایل مربوط به این اجتماع عظیم را تسهیل کرده و به عنوان خادمان اربعینی از ثواب این امر بهره مند شوند.

حجت الاسلام فراهانی بیان داشت: راهپیمایی اربعین فرصتی بسیار مناسب را برای ما طلبه ها ایجاد کرده تا از این فرصت در راستای ترویج معارف عاشورایی به خوبی استفاده کنیم.

وی در پایان افزود: همگی با تلاش جدی همواره باید در راستای تقویت این حرکت جهانی تلاش کرده و مرتب مراقب برنامه های دشمن که در جهت تضعیف این حرکت بوده، باشیم./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات