۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۸۳۷۰۴
رییس تبلیغات اسلامی دلفان خبر داد؛

برگزاری مراسم اربعین با حضور ۲۵۰ هیأت مذهبی در دلفان

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان از برگزاری مراسم ویژه اربعین در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم در مساجد، حسینیه ها و تکایا با محوریت ۲۵۰ هیأت مذهبی و حضور مبلغان برگزار می شود.
 اربعین

حجت الاسلام علی شاهیوندی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: گفتمان های دینی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی، آموزه های اسلامی و ارتقای مهارت های اجتماعی و فردی دانش آموزان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: آغاز طرح برگزاری گفتمان های دینی دانش آموزی در مدارس با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان دلفان آغاز شده است.

حجت الاسلام شاهیوندی افزود: بر اساس سهمیه اعلام شده، امسال ۴۰ جلسه گفتمان با موضوعات دین و زندگی، سواد رسانه ای، آسیب های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در سطح ۱۰ مدرسه شهرستان دلفان در طول سال تحصیلی برگزار می‌شود.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان هدف از برگزاری گفتمان های دینی را بصیرت بخش و روشنگری بین قشر دانش آموز و مصون سازی آنان در برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام شاهیوندی در ادامه از آمادگی ۲۵۰ هیأت‌ مذهبی در راستای برگزاری مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در این شهرستان خبر داد و گفت: مبلغان بومی و غیر بومی استان نیز در این هیأت ها حضور دارند.

وی یادآور شد: سخنرانی مبلغان در جمع عزاداران، برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری، سینه زنی، برپایی ایستگاه صلواتی و دیگر برنامه های فرهنگی متناسب با اربعین از جمله برنامه هایی است که با محوریت هیأت های مذهبی برگزار می شود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات