۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۸۳۷۱۴
امام جمعه پلدختر:

قاچاق کالا معضلی پیش روی اشتغال و اقتصاد جامعه است

امام جمعه پلدختر بر ضرورت برخورد تعزیرات حکومتی با قاچاق کالا تأکید کرد و گفت: کالای قاچاق اشتغال و اقتصاد جامعه را در معرض خطر قرار می دهد و باید با آن مقابله کرد تا اقتصاد جامعه رونق بگیرد.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدعلی حسن زاده آملی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در دیدار با کارکنان تعزیزات حکومتی با اشاره به نقش تعزیرات حکومتی در تحقق اهداف شعار سال و کنترل بازار گفت: برای کنترل بازار باید برنامه ریزی جدی صورت گیرد و بازرسی ها نیز تقویت شود.

وی قاچاق کالا را مهم ترین عامل برای جلوگیری از عدم تحقق شعار سال عنوان کرد و افزود: باید با قاچاق کالا برخورد جدی شود.

حجت الاسلام حسن زاده آملی با اشاره به نقش تعزیرات حکومتی در مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی با برنامه ریزی به موقع باید با متخلفان برخورد و در رونق بازار نقش آفرینی کند.

وی در ادامه اظهار داشت: تعزیرات حکومتی باید در حفظ ثبات بازار و مقابله با کم فروشی و گران فروشی با اقدام به موقع ایفای نقش کند و با متخلفان برخورد کند.

حجت الاسلام حسن زاده آملی بر ضرورت تبیین و ترویج  فرهنگ حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی در جامعه تأکید کرد و گفت: در این راستا باید راهکارهای مناسب ارائه و برنامه های فرهنگی نیز تقویت شود.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری همه ارگان ها و دستگاه ها در مبارزه با قاچاق کالا بیان داشت: قاچاق کالا آثار مخربی در جامعه دارد و اشتغال و اقتصاد جامعه را در معرض خطر قرار می دهد./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات