۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۸۳۷۷۰
آیت الله طه محمدی:

اربعین راه نجات بشر است

امام جمعه همدان گفت: همه باید بدانند اربعین تضمین کننده رهایی بشریت از کفر، شرک و جهالت است.
اجتماع عاشورائیان همدان اجتماع عاشورائیان همدان اجتماع عاشورائیان همدان اجتماع عاشورائیان همدان اجتماع عاشورائیان همدان اجتماع عاشورائیان همدان اجتماع عاشورائیان همدان اجتماع عاشورائیان همدان اجتماع عاشورائیان همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در اجتماع عاشورائیان که در میدان امام همدان برگزار شد با مهم شمردن زیارت و راهپیمایی اربعین خاطر نشان کرد: افرادی که به زیارت امام حسین می روند در اصل خدا را زیارت می کنند.

وی ضمن تشکر از همه مردم و هیئات مذهبی به خاطر حضور در این تجمع تاکید کرد: این تجمع بزرگ عاشورائیان در شهر دارالمومنین همدان واقعا بی نظیراست و جای تقدیر دارد.

امام جمعه همدان افزود: خداوند در قرآن کریم سفارش کرده است که روزهای بزرگ و با عظمت خدا را باید به یاد مردم بیاوریم و نباید این ایام فراموش شود.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی خاطر نشان کرد: از بیان امام که فرمود این محرم صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است می توان نتیجه گرفت که باید عاشورا را حفظ کنیم زیرا عاشورا همه چیز ما را حفظ می کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: اربعین مانور اقتدار و پیروزی است که امروز در دنیا به طوری فراگیر شده که نه تنها مسلمان که از دیگر ادیان الهی نیز شیفته این مراسم و نهضت شده اند.

وی سانسور زیارت اربعین از سوی رسانه های غرب را نشان از ترس آنها عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه های اروپا، آمریکا و آل سعود با وجود بایکوت کردن اخبار این راهپیمایی باز هم نتوانستد موفق شوند و بسیاری از افراد از این کشور ها به زیارت می آیند.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: چنین اقتداری را هیچ کجای دنیا نمی توان یافت و این افتخار فقط به نام عاشوراییان ثبت شده است، بنده این هدایت و اقتدار بزرگ را به همه مسلمانان جهان تبریک عرض می کنم.

وی تاکید کرد: این اجتماع بزرگ را باید دنیا ببیند و این تازه شروع قضیه است چرا که با همت والای شما روز به روز دشمنان ذلیل تر می شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان این که حضرت زینب در تمام میدان ها به عنوان یک قهرمان حضور داشته است یادآور شد: همه باید بدانند اربعین تضمین کننده رهایی بشریت از کفر و شرک و جهالت است./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات