۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۸۳۷۸۶
آیت الله طبرسی:

استاندار مازندران نباید سیاسی و باندی انتخاب شود

آیت الله طبرسی بر ضرورت انتخاب استاندار غیر سیاسی برای مازندان تأکید کرد و گفت: باید فردی برای جایگاه استانداری مازندران انتخاب شود که سیاسی و باندی نباشد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله طبرسی در این دیدار با تبریک انتصاب آقای اسلامی به سمت وزیر راه، مسکن و شهرسازی گفت: در حال حاضر وظیفه شما بسیار حائز اهمیت است و در سطح کلان وظیفه دارید.

امام جمعه ساری با بیان این که خدمت به مردم به طور حتم ثواب مضاعفی دارد، خاطرنشان کرد: به طور حتم نیت شما کار و خدمت به مردم و کشور خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ها برای به دست آوردن پست و مقام کارهای عجیبی انجام می دهند، تصریح کرد: مقام و منصب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تنها برای خدمت به مردم و نظام باشد.

آیت الله طبرسی با بیان این که مسؤولان باید قدر این فرصت ها را بدانند، خاطرنشان کرد: مسؤولیت ها امانتی برای خدمت به مردم و انقلاب است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که یکی از عوامل پیشرفت کشور راه است، گفت: باید از ظرفیت های موجود برای اصلاح و توسعه راه های کشور بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود بر ضرورت انتخاب استاندار غیر سیاسی برای مازندران تأکید کرد و افزود: باید فردی برای جایگاه استانداری مازندران انتخاب شود که سیاسی و باندی نباشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مسؤولی که بخواهد دیگران را دور خود جمع کند و به کار سیاسی بپردازد به طور حتم موفق نخواهد شد، بیان داشت: تجربه ثابت کرده کسانی که به جای خدمت کردن تنها به کارهای سیاسی می پردازند موفق نخواهند شد./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات