۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۸۳۸۹۶
سردار جلالی مطرح کرد؛

بهره گیری دشمن از ابزار رسانه و شبکه های اجتماعی برای تحریک مردم ایران

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور از بهره گیری همه جانبه دشمنان از ابزار رسانه و شبکه های اجتماعی برای تاثیرگذاری برای افکار عمومی ایران و تحریک آنان علیه نظام خبر داد.
سردار جلالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل صبح امروز در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این سازمان ارائه کرد.

وی با بیان این که سازمان پدافند غیرعامل کشور سال  82  به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شد، تصریح کرد: ایشان بر اهمیت و نقش این سازمان تاکید کردند و اگر مسؤولان و دولت به پدافند توجهی نکنند امکان تهدید دشمن وجود دارد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه سخنان خود تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه با بهره گیری از رسانه ها و شبکه های اجتماعی را در دستور کار دشمنان نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: دشمنان ما از مدت ها قبل با استفاده از این ابزار می خواستند مردم را بر علیه نظام تحریک کنند اما خوشبختانه راه به جایی نبردند.

سردار جلالی با اشاره به 13 آبان و دم زدن آمریکایی ها از تحریم های جدید، بیان کرد: آمریکایی ها اعلام می کردند که در تابستان کار را یکسره و تمام می کنیم اما به فضل الهی و با مدیریت رهبری و تلاش های صورت گرفته، فشارهای دشمنان خنثی شد.

وی بیان کرد: مردم سرمایه ارزشمندی تحت عنوان نظام اسلامی و امنیت دارند، کمبودهای اقتصادی در کشور وجود دارد که دولت باید با تلاش بیشتر این مشکلات را حل کند اما مردم نظام شان را دوست دارند و پای آرمان ها ایستاده اند.

سردار جلالی با تاکید بر این که توطئه دشمنان به جایی نخواهد رسید، افزود: آمریکایی ها در عقب نشینی آشکار از شعار براندازی به تحریم و فشار روی آورده اند.

وی تصریح کرد: امیداریم در نیمه دوم سال نیز با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع و تدابیر دولت بتوانیم این شرایط را هم به خوبی پشت سر بگذاریم.

رییس سازمان پدافند غیر عامل تاکید کرد: دشمنان بیش از این نمی توانند فشار بیاورند، ما قادر خواهیم بود از تله دلار عبور کنیم، می توان با هماهنگی با برخی کشورها این حربه را نیز به شکست کشاند. /924/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات