۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۸۳۹۶۵
نماینده ولی فقیه در گیلان:

مبارزه با آمریکا خط فکری ملت ایران است

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تأکید بر این که مبارزه با آمریکا خط فکری ملت بزرگ ایران اسلامی است، گفت: این ملت در چهار دهه اخیر همواره در مقابله با سیاست های استکباری آمریکا ثابت قدم بوده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام، حفظ و تقویت بنیان خانواده را در گرو حسن خلق میان زن و شوهر دانست.

وی بر ضرورت توجه به مباحث و احکام دینی در خانواده تأکید کرد و آن را لازمه تحکیم بنیان خانواده دانست و خاطرنشان کرد: اگر ایمان و صداقت در زندگی نباشد، افراد نمی‌توانند کرامات انسانی خود را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه اشاره و این روز را نماد استکبار ستیزی ملت ایران عنوان کرد و بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی اقدام ارزشمندی بود که امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم ملت ایران یاد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تأکید بر این که مبارزه با آمریکا خط فکری ملت بزرگ ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: این ملت در چهار دهه اخیر همواره در مقابله با سیاست های استکباری آمریکا ثابت قدم بوده است.

وی با بیان این که خوی آمریکا استکباری است و تنها به دنبال ترویج انسان کشی در جهان است، خاطرنشان کرد: این کشور مستکبر در حالی حمایت ایران از مسلمانان مظلوم جهان را حمایت از تروریسم می داند که خود بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.

امام جمعه رشت با بیان این که سیزدهم آبان ماه یادآور سه رخداد مهم و بزرگ تاریخی در ایران اسلامی است، تصریح کرد: رژیم طاغوت در سیزدهم آبان دست به کشتار دانشجویان زد و این روز نیز در تاریخ این کشور ثبت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله عفاف و حجاب در کشور اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه در این حوزه با ناهنجاری های بسیاری مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید برای رفع مشکلات این حوزه بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و با بیان این که دشمن در سانسور این حماسه عظیم شکست خورد، تصریح کرد: این حماسه عظیم بار دیگر عظمت دین و اهل بیت(ع) به دنیا نشان داد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات