۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۸۴۱۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان ۱۳ آبان را نماد استکبار ستیزی خواند و گفت: در این روز ملت ایران حقانیت و روحیه استکبار ستیزی را به نمایش می گذارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، 13 آبان را نماد استکبار ستیزی عنوان کرد و بیان داشت: اتفاقاتی که در 13 آبان افتاد هر کدام نشانه این است که مردم روح استقلال، آزادی و استکبار ستیزی را به منصه ظهور رساندند.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی که در عرصه جهانی و منطقه ای افتاده است، نشانه این است که دشمنی آمریکا هر سال رنگ و بوی دیگری پیدا می کند، افزود: تحریم های آمریکا که بنا بر فشار بر ملت ایران است، دنیا این رفتار آمریکا را محکوم می کند.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: آمریکا با فشار تحریم ها می خواهد مردم را نسبت به نظام بدبین کند و در مقابل مردم نسبت به آمریکا هر روز عصبانی تر می شوند و فشار تحریم ها بر اراده و پایبندی مردم نسبت به ارزش های نظام کاهش نمی دهد.

وی در ادامه 13 آبان را نماد ایستادگی و پایبندی ملت ایران پای آرمان های انقلاب عنوان کرد و گفت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان نشان می دهد که تحریم ها نتوانسته ملت ایران را به زانو در بیاورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا که در منافع با آمریکا مشترک است و امروز با آنها همراهی نمی کند، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا ناکام مانده و در تحریم ها عقب نشینی کرده است.

وی با بیان اینکه برجام از خصومت و دشمنی آمریکا با ملت ایران و انقلاب اسلامی کم نکرد، ادامه داد: ایران در برجام حسن نیت خود را ثابت کرد و اما آمریکا در مقابل راهی برای مذاکره باقی نگذاشت.

موکول کردن ادامه تحریم ها از سوی آمریکا به 13 آبان با هدف راه اندازی جنگ روانی است

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه برخی می گویند با مذاکره و تعامل با قدرت های جهانی مشکلات را باید برطرف کرد، اظهار داشت: مذاکره با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و دشمنی که با ملت ایران دارد، به نتیجه نمی رسد و امروز با موکول کردن ادامه تحریم ها به 13 آبان در پی ایجاد جنگ روانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 13 آبان حقانیت ایران و روحیه استکبار ستیزی را به نمایش می گذارند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات